תוכן העניינים

עמוד:6

שער שני : למידה מקצועית של מורים מתחילים פרק עשירי : תפיסת חוויית ההוראה מרחוק של מורים בשנתם הראשונה במערכת החינוך באשר למתן מענה לשונויות בתקופת הקורונה | דולי אליהו - לוי, ענת רויטר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 פרק אחד - עשר : ממדים רגשיים מקבילים בקרב סטודנטים ומרצה בקורס בעת משבר הקורונה - מחקר עצמי | מירית שרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 פרק שנים - עשר : "כמו להטוטן, לעבור בין כובעים 7 / 42" - הוראה ולמידה מרחוק בתקופת משבר הקורונה ותהליכי גיבוש ופיתוח של זהות מקצועית | סיגל עוזרי - רוייטברג, אורית צייכנר, תמי זייפרט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270 פרק שלושה - עשר : העוגן בסערה - תפקידן המתהווה של קהילות מקצועיות לומדות דיסציפלינריות כמקור לתמיכה רגשית - חברתית ולימודית | יונתן מנדלס, טלי ברגלס - שפירא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293 אחרית דבר : קשיים, אי - ודאות, צמיחה והתחדשות | רוני לידור, לאה קוזמינסקי, חן שכטר, טובה מיכלסקי, לילי רוסו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 325 על העורכים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 על המחברים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר