הקדמה

עמוד:12

12 | סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב - תרבותי המתחוללים בישראל 2020 ובשאיפה להתוות המלצות לקובעי מדיניות במערכת החינוך . כולנו תקווה שספר זה יתרום להמשכה ולהעמקתה של מסורת זו ולקידום החינוך הרב - תרבותי בכל היבטיו . תודות לסיום ההקדמה נבקש להודות לשותפינו לדרך, לעוזרים ולתומכים : להוצאת הספרים של המכון הארצי למחקר ולפיתוח בהכשרת מורים ובחינוך, על מימון פרויקט זה ועל תמיכה מתודולוגית ואקדמית לאורך התהליך . תרומתכם סייעה לעמיתים רבים להביא את עצמם לידי ביטוי בנושאים הבוערים ביותר במערכת החינוך ובהכשרת המורים . לצוות המיומן של הוצאת הספרים של מכון מופ"ת בראשות ד"ר תמי ישראלי ; תודה לד"ר יהודית שטיימן ולד"ר יהודית ברק, העורכות האקדמיות, על העצות החשובות שהובילו את הספר כמה צעדים קדימה ; לעורכות הלשון, תמי בורשטיין ומירב כהן - דר, תודה לכן על הסבלנות, הקפדנות והשבחת הטקסט ; תודה לבלה טאובר, העורכת הגרפית ומעצבת העטיפה, על הכישרון הרב וההשקעה באסתטיקה ובגרפיקה של הספר . לחברי הוועדה האקדמית של הוצאת הספרים ולקוראות החיצוניות, ד"ר לודמילה קריבוש ופרופ' מירי שיינפלד, על כך שהשקיעו מזמנן, קראו את הספר והציעו מקצה של שיפורים . למנהלת תוכנית הפוסט - דוקטורט ד"ר ליאת יוספסברג בן - יהושע ולראשת התוכנית פרופ' עלית אולשטיין, על רוח גבית בשלבי גיבוש הרעיון וההצעה . לבוגרי תכנית הפוסט - דוקטורט של מכון מופ"ת - הלן, עדנאן, עדי, מיטל, אימאן, נג'ואן ומיכל, וכמובן לעמיתיהם לכתיבה, על נכונותם לקחת חלק במסע חלוצי זה ועל תרומתם המחקרית לספר . ואחרונים חביבים - למשפחות הנהדרות שלנו : לבני הזוג, הילדים והנכדים . תודה על גאוותכם בהישגים שלנו . לא נותר אלא לקוות כי ספר זה יסייע אף במקצת לעיצוב חברה הוגנת ושוויונית יותר !

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר