מבוא

עמוד:12

אמנות ההתנהלות בזמן 12 בתקופה ההיא התגוררתי עם אמי, שם היה לי קל להתפנות לעבודה נטו במשך שמונה עד עשר שעות . לאחר כמה חודשים עברתי לגור אצל אחותי ומשפחתה, שם התחלתי להתמודד עם הצורך להיות חלק ממשק - הבית, בהסעות ילדים ובמשימות הקשורות לצרכים השונים של בני המשפחה . זו הייתה הפעם הראשונה שהבנתי את הקונפליקט של הורים העובדים מהבית, ובו - בזמן צריכים לנהל את משק - הבית . למדתי כיצד להציב את הגבולות בין אילוצי העסק לבין צורכי המשפחה . הבנתי גם את ההבדל המגדרי בין נשים לגברים באחריות על אחזקת הבית, מילוי צרכי בני המשפחה ותפישת המשימות . השיח על הגבולות הפנימיים והחיצוניים שלי קיבל פרספקטיבה חדשה, ולכן בחנתי מחדש את הנושא . בספר זה נעסוק בכך לא מעט . עסקתי בעיקר בבניית תהליכי עבודה בעסקים . תהליך העבודה מקיף את כל מחלקות העסק, ובדרך כלל הוא סובב סביב הלקוח וחוויותיו . במהלך עבודתי עם בעלי עסקים שונים על מהלכי עבודתם, עלו שוב ושוב סוגיות ניהול הזמן וניהול המשאבים . לקוחות אמרו לי : "מעולה, עכשיו אני יודע מה אני צריך לעשות בכל שלב בתהליך העבודה עם הלקוח, אבל איך אני עושה את הכול כשהדברים לחוצים ? " השאלה הזאת מצד הלקוחות שלי גרמה לי לעצור ולבחון מחדש את אופן ניהול התהליכים, לצידו, בחנתי את הגישה לניהול הזמן . כתוצאת כל אלה יצרתי מודל המאפשר את השילוב בין ניהול הזמן לבין תהליכי העבודה . בזכות השילוב הזה בניתי את המודל המוצג בספר זה . בעבודה עם בעלי עסקים שונים גיליתי שיש טווח רחב של הרגלי עבודה . בקצה האחד שלו - אנשי עסקים העובדים מהבוקר עד הלילה ללא הפסקה וללא איזון . לא תמיד מתבצעת עבודתם בשיא היעילות . בקצה השני שלו - אנשים המתקשים להתמיד בעבודתם, כי הם לחוצים וכי יש להם מחוייבויות רבות, וזמן רב למלא את כולן . הם מתקשים להתרכז ולפעול באפקטיביות . אנשים שונים מתנהלים

איפאבליש הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר