תוכן עניינים

עמוד:8

כרך ב מבוא / טובה מוסט ודליה רינגוולד - פרימרמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 שער שלישי : גישת השילוב וההכלה, הסתגלות חברתית - רגשית וכישורי תאוריית ה - mind פרק 10 : אתגרים בשילוב תלמידים עם ליקוי שמיעה במסגרות חינוך רגילות / נעמה צח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 פרק 11 : הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו ? אתגרים בשילוב ילדים בגיל הרך עם ליקוי שמיעה / שרי בני - נוקד, שרה אינגבר ודליה רינגוולד - פרימרמן . . . . . . . . . . . 49 פרק 12 : טיפוח תאוריית ה - mind בקרב פעוטות עם ליקוי שמיעה / מרגלית זיו ודרורית בן יצחק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 פרק 13 : הבנת רגשות ואמונות מוטעות בקרב ילדים עם ליקוי שמיעה / מרגלית זיו, שירית כהן - קוקה וטובה מוסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130 פרק 14 : השפעת מובנות הדיבור של אנשים עם ליקוי שמיעה על עמדות הזולת כלפיהם ועל היבטים חברתיים ורגשיים בחייהם / טובה מוסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162 שער רביעי : היבטים בשיקום שמיעתי ובהתערבות חינוכית פרק 15 : שיקום שמיעה באמצעות השתלת שתל שבלול / מיכל לונץ, תלמה שפק, נועם יהודאי וטובה מוסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 187 פרק 16 : הנגשה אקוסטית וחשיבותה בעבור תלמידים עם ליקוי שמיעה / אורלי הלפרן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 פרק 17 : שותפות בין הורים לאנשי מקצוע בתכניות התערבות לילדים צעירים עם ליקוי שמיעה / שרה אינגבר ואסתר דרומי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 264 פרק 18 : מבנה - על למערך שיעור שפתי - קוגניטיבי : מודל להוראת תלמידים חירשים וכבדי שמיעה / הינדי שטרן ושרה זנדברג . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300 פרק 19 : קידום ילדים חירשים וכבדי שמיעה בעזרת טכנולוגיות מתקדמות / סיגל עדן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 346 פרק 20 : היבטים תאורטיים ומעשיים בתהליכי התפתחות הקריירה של צעירים עם צרכים מיוחדים : התמקדות בצעירים עם ליקוי שמיעה / רחל גלי צינמון . . . . . 384 פרק 21 : התפתחות פרופסיונלית בקרב סטודנטים להוראת תלמידים עם ליקוי שמיעה / רינת מיכאל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 412 על אודות הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 444 תקציר באנגלית ( abstract ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 447

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר