תוכן עניינים

עמוד:10

2 . הקטורת בכתבי פילון ויוספוס 194 3 . הקטרת הקטורת ותפקידה במקורות התנאיים 197 1 . 3 . הכניסה עם הכף והמחתה 198 2 . 3 . מספר הפרוכות 199 1 . 2 . 3 . הפרוכת – בין המשנה לתוספתא 202 3 . 3 . מקום ההקטרה ומחלוקת הפרושים והצדוקים 204 1 . 3 . 3 . הברייתא בספרא 206 1 . 1 . 3 . 3 . דרשת הצדוקים על פי הספרא 207 2 . 1 . 3 . 3 דרשת החכמים בספרא 209 3 . 1 . 3 . 3 . סיום דרשת הספרא 213 2 . 3 . 3 . בין הספרא לתוספתא 214 3 . 3 . 3 דרשת הספרא וגלגוליה בירושלמי ובבבלי 218 4 . 3 . 3 . סיכום – מקום ההקטרה 222 4 . 3 . אופן ההקטרה 223 5 . 3 . ״ניתמלא הבית עשן״ 225 4 . תפילת הכהן הגדול 226 1 . 4 . מקום התפילה 227 2 . 4 . תפילה קצרה 232 3 . 4 . תוכן התפילה של הכהן הגדול 236 1 . 3 . 4 . נוסח התפילה במקורות התלמודיים ובמדרשים 236 5 . זמן הוצאת הכף ומחתה 240 6 . חובת פרישת כל אדם מאוהל מועד בזמן עבודת הכהן הגדול 243 7 . סיכום 245 פרק שביעי : השעיר לעזאזל 246 1 . השעיר לעזאזל במקרא 246 2 . השעיר לעזאזל במקורות קדם תנאיים 248 1 . 2 . ספר חנוך א 249 2 . 2 . ספר היובלים 249 3 . 2 . מגילת המקדש 250 4 . 2 . כתבי פילון, יוספוס ותרגום השבעים 251 3 . השעיר לעזאזל בספרות התנאית 252 1 . 3 . פרשנות המונח ׳עזאזל׳ בספרות התנאים 253 2 . 3 . תיאור טקס השילוח במשנה 255

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר