3. אתיקה

עמוד:92

אכילה . אנשים אוכלים שיחה , אנשים שותים שיחה . אחר עם פנים , פנים אל אחר , צד של אחר עם פנים של צד , אחד עם אחת , עם זהה , עם אני חמוץ מתקתק . הכל מתערבב בסוג של הרמוניה רוחשת פעילות אינסופית . חיוכים , צחקוקים , רעש של סכינים ומזלגות משתקשק מלמטה , אלומת אור מאירה , ומניפה ענקית של אלות האפלה היורדות בנינוחות ושלווה זהובה במרכבות אלים לתוך צלחת מהבילה של בשר עגל רוטט ומרק קוקוס בוטנים מגרה . המזון מתעכל , יחד עם קולות הצלילים , יחד עם המילים עצמן המרחפות בחלל , קול הבשר רינה וישועה , הכל משמעויות המותמרות לפעולות , לאנרגיה , לאנרגיית חיות מייצבת . שיהוק , תכליתיות , והנה הגיע העת לנוע , שוב לנוע , להמשיך , לשנות את מקומי ומצבי . קום , בקש חשבון , "חשבון בבקשה , " סגור עניין , קח את הטייפ והתיק , התעטף במעיל הקשמיר השחור העתיק משנות השבעים של המאה הקודמת , שגם בו קשור זיכרון נוקב , העוטף בתוכו חוויות צרובות . יוצא לסמטה . מהלך הלאה בחיים , נכנס לרחוב הנפגש עם סמטת תעלה אחרת , ולאורכה בתי אמסטרדם העתיקים , ובתוכם , מעבר לחלונות האדומים , יושבות נשים למכירה מזדמנת , להגברת אנרגיית חיות שברירית , אוגרות את מראות המשך של התרחשויות הזמן בעירוב הנוצץ את השקף , את המבע , את השהיית החיים . יצירת מפגש שיח מזדמן אתך , בנדיקטוס , בין אור הליל האפל לאורה של אמת המשך ההווה ומתהווה , התרחשויות , תופעות , צבעים , ריחות , אפשרויות . אמסטרדרמר , על גדות אמסטרדם תפיסת מציאות רדיקלית חדשה מפציעה , מקוממת אנושות .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר