קידום ייחוסים פנימיים-נשלטים ותכנית "הדיאלוג הייחוסי"

עמוד:157

תשובת ליאת לתגובת המורה ( פסקה ( 5 היא ערבוב של ייחוסים . היא מציינת ייחוסי מאמץ "אני למדתי את החומר , " ייחוס לקלות המטלה "זה מאוד מאוד קל לי בו , " ייחוס ליכולת "אני יודעת את החומר " וחוסר ביטחון כללי לגבי הגורמים התורמים לחוסר ההצלחה שלה במבחנים "לא כל כך מצליחה במבחנים . אני לא יודעת למה . " כאמור , ליאת לקחה חלק בתכנית הדיאלוג הייחוסי , הבאה לעצב מחדש את הייחוסים הסיבתיים של תלמידים עם לקויות למידה . עיון בדף דו השיח , 'ב שליאת מילאה ארבעה חודשים אחר כך , מגלה שינויים מעניינים בסגנון הייחוסים שלה . במהלך החודשים האלו ניהלה ליאת ברציפות דיאלוגים ייחוסיים בכתב עם המורה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר