הקדמה

מתוך:  > ‭T.A.Z‬ > הקדמה

עמוד:14

מבהיר ביי . , TAZ–ה כאתר של התקוממות , יעשה אפוא שימוש בכל אמצעי על מנת לממש את עצמו . TAZ–ה אינו אידיאולוגי , אלא הוא פרקטי והיסטורי לגמרי , ועל כן יפנה למחשב או לכל טכנולוגיה אחרת רק מכיוון שהן קיימות ותורמות לוויטאליות של המרקם . ובלשונו של ביי : " TAZ–ה כבר התרחש , מתרחש , ויתרחש עם המחשב או בלעדיו . אך כדי TAZ–שה יממש את מלוא הפוטנציאל שלו , עליו לדמות פחות להתלקחות ספונטנית ויותר ל'איים ברשת' [ ... ] רשת–הנגד מניחה את קיומו של הפן האינטגרלי של , TAZ–ה תוספת שתכפיל את הפוטנציאל שלו , קפיצה קוונטית . " [ ... ] הקריטריונים העל–טכנולוגיים החיוניים ליצירת TAZ מאפשרים , ללא ספק , בחינה מורכבת ומדויקת יותר של הסייברספייס . בניסיון לשלב את הרשת והמרקם באופני ההיווצרות של TAZ–ה העכשווי מציע ביי התבוננות אינסטרומנטלית בתופעת הרשת . הוא מבקש להפקיע משיח הסייבר את הממד המטאפיזי ולרוקן מתוכן את הטיעון הגנוסטי , כאילו הרשת מבטיחה חיי נצח משוחררים מנטל הבשר והחומר . הפרקטיות של TAZ–ה מרמזת אפוא על הפרקטיות של הסייברספייס — לא עוד התפשטות מהבשר , אלא פעולה בעולם החושים , גם אם

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר