תוכן העניינים:

עמוד:7

פרק ו' הישגיט לימודיים של יל 1 י משפחות ח -1הוריות 91 . 1 מנת משכל . 2 94 השוואה בין ההישגים הלימודיים של ילדי גרושות לאלה של ילדי אלמנות . 3 96 השוואה בין ההישגים הלימודיים של ילדי גרושות לאלה של ילדים להורים מסוכסכים . 4 98 השוואת הישגי בנים להישגי בנות 99 . 5 השוואת ההישגים הלימודיים של ילדי משפחות חד-הוריות ממוצא "מזרחי" לאלה שממוצא "אשכנזי" 100 פרק ז' הסתגלות חברתית של ילדי משפחות חד-הוריות 103 . 1 מיון ההתנהגות . 2 105 השוואת ההסתגלות בין ילדי גרושות לבין ילדי אלמנות . 3 107 השוואה בין ילדי גרושות לילדי הורים מסוכסכים . 4 107 השוואה בין הסתגלותם של בנים לזו של בנות 108 . 5 השוואת הסתגלותם של ילדים ממשפחות "מזרחיות" עם זו של ילדים ממוצא "אשכנזי" 109 פרק ח' מקובלות חברתית של ילדי משפחות חד -הוויות 111 . 1 השוואת המקובלות של ילדי אלמנות לאלה של ילדי גרושות . 2 113 השוואה בין מקובלותם של ילדים להורים מסוכסכים למקובלותם של ילדי גרושות . 3 114 השוואת המקובלות החברתית של בנים לזו של בנות . 4 115 השוואת המקובלות של ילדים ממוצא "מזרחי" וילדים ממוצא "אשכנזי" 115 פרק טי סינומ ביניים - אימות ההשערות 117 פרק יי השפעת המבנה המשפחתי על התיפקודים הלימודיים 119 פרק ' > יא צמצומה של פגיעת החד-הורות 127 . 1 משאבי המשפחה . 2 128 תרומת בית הספר . 3 130 נישואים בשנית 133

ספרית פועלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר