תוכן העניינים

עמוד:7

בעקבות המיתולוגיה : המסע אל השאול 206 סיפור על סיכוי לגאולה : גרוסמן " / מישהו לרוץ איתו" ועגנון "/ מעשה העז" 211 לקרוא מחדש ב " מעשה העז" מאת ש " י עגנון 215 הכלבה דינקה אצל גרוסמן ובלק כלב החוצות אצל עגנון 222 השירים של תמר 224 הקורבן והסבל : "סטאבאט מאטר " 226 הגאולה לפי ליאונרד ....... "סוזן" 234 מאבק , אובדן ונחמה : "וינסנט" 239 לסיכום : לרוץ הלאה 249 פעילויות לספר "מישהו לרוץ איתו" 0 250 רק ה : ' שני 00 ר'ם ו 0 ר 273 0 " השעות" מאת מייקל קנינגהם , אינטרטקסט וקולנוע 275 " השעות" ככתיבה מחדש 277 על "מרת דאלוויי" מאת וירג ' יניה וולף 279 שלושה סיפורים : קשרים אינטרא-טקסטואליים ואינטרטקסטואליים 285 כתיבה מחדש ומשמעות חדשה ? 293 בין וולף לקנינגהם 305 " השעות : " עיבוד לקולנוע 307 כתיבה , קריאה , הוראת ספרות 314 הוראת "השעות" מאת מייקל קנינגהם : סיפור למידה אישי 317 פעילויות לספר ולסרט "השעות" 321 רשימת מקורות 339 יצירות 341 ץיון ומחקר 375 Abstract 362 ...... SSc 346

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר