תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים פתח דבר ׀ סימה חדד מה - יפית 5 ......................................................................... מבוא ׀ מרים מבורך ............................................................................................ 7 פרק ראשון : על מערכות חינוך לגיל הרך בישראל ועל תפקיד הגננת / מנהלת הגן ׀ מרים מבורך ................................................ 13 פרק שני : לקראת מנהיגות בגיל הרך : צעדים בהתפתחות מקצועית ׀ מרים מבורך ................................................................................ 19 שער ראשון – ממד פנימי : הגננת כמנהיגה בעיני עצמה פרק שלישי : ההבדלים בין סגנון המנהיגות של גננות מתחילות וגננות מנוסות : מנהיגות מתמירה , מנהיגות מתגמלת ומנהיגות נמנעת ׀ אילנית אביים 33 ............................................................................... פרק רביעי : תפיסת תפקיד הגננת כמנהיגה בקרב גננות שפרשו מעבודתן , בהשוואה לגננות שעובדות כיום במערכת החינוך ׀ מרים מבורך 60 ................................................................................. פרק חמישי : תפיסת המנהיגות של הגננת ושל הגנן ׀ מרים מבורך ................... 76 שער שני – ממד חיצוני : מנהיגותה של הגננת בעיני שותפיה לתפקיד פרק שישי : ״היא נתנה לי תחושה של ערך וחיזקה אותי כעובדת במערכת״ : תפיסתן של הגננות והרכזות את מנהיגותה המקצועית של רכזת הגיל הרך במערכת הקיבוצית ׀ יצחק גילת 99 ......................... פרק שביעי : מנהיגותה של הגננת המתחילה לעומת הגננת המנוסה בעיני הסייעות ׀ מרים מבורך ..................................................... 115 פרק שמיני : “ היא קנתה אותי באותה אסיפת הורים״ : תפיסות הורים את מנהיגות הגננת ׀ יצחק גילת ................................................. 135 פרק תשיעי : " הוא לוקח את כולם לאן שהוא רוצה ... והם הלכו אחריו " : דמות המנהיג בקרב ילדים ׀ אורית מועלם ................................. 153 סוף דבר ׀ מרים מבורך ................................................................................... 175 181 ....................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר