2. הקרסת ההייררכייה בין הספירות הקבליות והשטחתה. התכת הספירות ואיחוין כאן עכשיו

עמוד:108

. 2 הקרסת ההייררכייה בין הספירות הקבליות והשטחתה . התכת הספירות ואיחוין כאן עכשיו איכויות אפיוני התנועה פועלות יחדיו בכל תנועה ותנועה , סובבות יחדיו , רוחשות באגד אור את אצבע ידי על המקלדת , כותבת את האות א ' . התנועה היא - היא תנועת חיים החובקת בה את כל העולמות , את כל הספירות , את האור הישר האלוהי כאן עכשיו . כל כולי תנועה , כל כולי חיים עכשיו , עכשיו חיים . התרחשות טרנסצנדנטית הרואה מראות בריאה ויצירה בגן החיים . התרחשות המציאות ללא הייררכייה , ללא ה " מעלה " או " מטה " , ללא " אני " ו " אחר " , התרחשות התפעמותית שלובת חסד הוד , שירת העצים , העלים , הפרחים ומעוף הציפורים לכל עבר טובלים יחדיו באור אציל של שמש שבת אחר הצהריים , אור לבן בוהק , רקוויאם הלל בהתרחשות ההווה . העבר והעתיד לבוא הם כאן עכשיו , בידך היא , בידך הבחירה בין הטוב והרע . הטוב והרע הוא בידך , אתה מכיל אותם כבר במצת החיות באופן של הנחלה גנטית , אך אתה יכול לשנות את איכות אפיוני התנועה שלך עם ניסיונך הקונקרטי - סובייקטיבי ובכך את התנהגותך ובריאותך . בידך היא כאן עכשיו . האכילה מפרי עץ הדעת עיוורה את האנושות . דווקא מעץ הדעת ולא משאר הנטיעות , זוהי נסיגה , הסתגרות והתכנסות של הראייה - הכרה האנושית אל הכוליות הסגורה של " אני " . התכנסות אשר רואה באחר איום , מפלסת דרך במלחמות הדדיות , בניתוק נמשך מהטבע , בתפיסת המציאות באופן הייררכי , דואלי וסיבתי . ה " אני " היחידני הרציף נשאר עלום , התרחשות נפש האדם נשארת עלומה כל עוד היא נפרדת דואלית גם אם היא נתפסת אימננטית בחומר , עדיין היא נשארת " מה שהנו " . לראייתי , לא קיימת בי ישות זרה , מונאדה לייבניציאנית מסוג שהוא , בין

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר