תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים פתח דבר / דן ענבר ................................................................................................ 5 דברי תודה / שלמה בק ........................................................................................... 7 על אודות הכותבים ............................................................................................... 9 מבוא / שלמה בק ................................................................................................. 13 . 1 חינוך למשמעות : קווי מתאר לתפיסה חינוכית כוללת לבית הספר במאה ה - / 21 אמנון כרמון .................................................................................... 31 הזורעים בדמעה , ברינה יקצורו : קדימותה של המשמעת למשמעות / שי פרוגל ................................................................................................... 71 תפיסה פדגוגית כוללת – האם היא אפשרית ? האם היא רצויה ? / בעז צבר .... 78 . 2 מידע , ידע וכישורי חשיבה בבית הספר של המאה ה - / 21 ענת זוהר ................. 85 חינוך מחפש את ‘ המאה ה - 21 ׳ : הערת שוליים למאמרה של ענת זוהר / יורם הרפז 114 ............................................................................................... אקלים אפיסטמי : מבט מבין כותלי כיתות בית הספר היסודי / איתי פולק ואדם לפסטיין 126 ....................................................................... . 3 פליאה , דמיון ויצירתיות ותרומתם ללמידת עומק / גד אלכסנדר .................... 145 שאלת פליאה : כיצד טכנולוגיות מידע יכולות לעזור ללמידת עומק ?/ יהושפט גבעון ......................................................................................... 196 על חסמים ועל ערכים בחינוך לחשיבה יצירתית / אמנון גלסנר ................ 214 . 4 פדגוגיה של ספר : ריבויים וקשרים / מלכה גורודצקי ...................................... 225 בשבחי החשיבה הנוודית והצורך בפיתוחה במחוזות החינוך / שרה שמעוני ........................................................................................... 256 מי מפחד מפדגוגיה של כאוס ? / שפרה שינמן 265 ..........................................

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר