ראשית דבר

עמוד:V

המשנה הכללית . המשנה השנייה , נגזרת , 'א משנה סדורה : עולם חיי קהילות , מכוונת להתרחשותה של קהילה באשר היא בהתממשות מהותה וייחודה במרחב עולם חיי קהילות באשר הן . המשנה השלישית , נגזרת , 'ב משנה סדורה : עולם חיי קהילה , אחת , הינה מקרה פרטי קונקרטי של אפשרות התרחשותה של קהילת ישראל פלסטין , כאשר אפשרות זאת מכוונת לכלל הקהילות בעימות ובסכסוך מתמשך . מבנה שלוש המשניות והמתודה שלהן זהים , כאשר כל משנה מחולקת לשלושה פרקים המורכבים מעשרה מצבי הכרה . ראשי הפרקים הינם אידיאות הכרתיות טהורות כאשר מצבי ההכרה בכל הפרקים בכל שלוש המשניות הם עיקרים מכוונים . את המשנה לכל אורכה מלווים ביאורים המגדירים , ממשיגים ומסבירים את המשמעויות הפועלות בפרטי המשנה באמצעות ארגזי הכלים הקיימים של מושגים פילוסופיים שנוצרו ונכתבו בזמנים שונים ובמקומות שונים על ידי פילוסופים כמו אריסטו , דקארט , שפינוזה , ברגסון , לווינס ואחרים יחד עם פרשנות ושיח עם טקסטים מכונני הכרות מוסריות פעילות כמו התנ"ך על ספריו ומפרשיו ) שלמה איבן גבירול , רמב"ם ואחרים , ) המהאבהארטה , ראמנה מאהרשי ואחרים ) ביאורים אלו עדיין לא פורסמו . ) בנוסף , את המשנה וביאוריה מלווים שני ספרים המבארים את תפיסת המציאות החדשה . האחד , " הגיונות אמסטרדמיים : פנומנולוגיה של ההכרה" והשני , " תורת המחוללים" — תורת המחוללים הגנרית למערכות חיות . ביאורי המשנה וספריה באים להאיר וללמד את הקורא לתפוס את עצמו ואת המציאות סביבו דרך הכרה הרואה ותופסת את התופעות כהתרחשות נמשכת ומשתנה , במרחב של יחסים פועלים הרוחשים ללא הייררכיה וללא דואליות במציאות

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר