תוכן העניינים

עמוד:8

. 1 ההיבט התקציבי של מבחנים עתירי חשיבה 231 . 2 הצרת תכנית הלימודים בהקשר של מטרות חשיבה 234 . 3 קונפילקט בין תרבות של חשיבה ובין תרבות של אחריותיות עתירת סיכון : הצורך באקלים בית ספרי שיתמוך בחשיבה חופשית 234 . 4 הוראה לקראת מבחן ופריטי חשיבה 235 . 5 סוגיית האמון : מתח בין הערכה בית ספרית אותנטית ובין אחריותיות עתירת סיכון 237 . 6 אחריותיות , הפער ביכולת והוראה עתירת חשיבה 238 . 7 אחריותיות ותלמידים בעלי הישגים לימודיים נמוכים 240 דיון : מבחנים מערכתיים עתירי סיכון והוראה עתירת חשיבה והבנה 242 פרק : 11 סיכום , דיון והמלצות 250 שיפור איכות ההוראה והלמידה הוא תנאי לשיפור מערכת החינוך 250 סיכום והמלצות 252 שדרוג איכות בית הספר בעזרת הוראה ולמידה עתירות חשיבה והבנה 254 מה אפשר לעשות אחרת : אמון במקום סיכון 255 רפורמות חינוכיות ושינוי איכות ההוראה והלמידה 259 שוב ושוב ושוב חוזרים על אותן טעויות 262 רשימת ספרות 263

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר