מבוא

עמוד:12

יש אנשים שרואים בנו חברת אינטרנט , וזה גורם לנו להתחלחל . חברות אינטרנט ידועות כמגייסות כפייתיות , בזבזניות להחריד וכושלות להפליא . זה לא אנחנו . אנחנו קטנים 16 ) אנשים ברדת הספר הזה לדפוס , ( חסכניים ורווחיים . אנשים רבים טוענים שאנחנו לא יכולים לעשות מה שאנחנו עושים . הם מכנים אותנו מזלניקים . הם מייעצים לאחרים להתעלם מעצותינו . אחדים אפילו כינו אותנו חסרי אחריות , פזיזים , ו ... קחו אוויר — לא מקצועיים . המבקרים הללו אינם מבינים כיצד חברה יכולה לוותר על צמיחה , ישיבות , תקציבים , מועצות מנהלים , פרסום , אנשי מכירות ועל " העולם האמיתי , " ובכל זאת לשגשג . זאת הבעיה שלהם , לא שלנו . הם אומרים שצריך למכור לחברות הנכללות ברשימת 500 הגדולות של מגזין " פורצ'ן . " שילכו להזדיין . אנחנו מוכרים ל 5 מיליון של " פורצ'ן . " הם אינם חושבים שייתכן שיהיו לכם עובדים שכמעט אף פעם אינם פוגשים זה את זה , הפרושים על פני שמונה ערים בשתי יבשות . הם אומרים שאי אפשר להצליח בלי להכין תחזיות פיננסיות ותוכניות חומש . הם טועים . הם אומרים שצריך להצטייד בחברת יחסי ציבור כדי להיכנס לדפי ה"טיים , " " פאסט קומפני , " " ביזנסוויק , " " השיקגו טריביון , " " האטלנטיק , " " האנטרפרנר" ו . Wired הם טועים . הם אומרים שאסור לכם לחלק את המתכונים שלכם ולחשוף את סודותיכם שמא תיבלעו בתחרות . הם שוב טועים . הם אומרים שאי אפשר בשום אופן להתמודד עם בריוני השכונה בלי תקציב מנופח לשיווק ולפרסום . הם אומרים שאי אפשר להצליח באמצעות פיתוח מוצרים שעושים פחות מאלה של המתחרים . הם אומרים שאי אפשר לעשות הכול " על הדרך . " אבל זה בדיוק מה שאנחנו עושים . הם אומרים הרבה דברים . אנחנו אומרים שהם טועים . אנחנו הוכחנו זאת . וכתבנו את הספר הזה כדי להדגים לכם כיצד תוכיחו גם אתם שהם טועים .

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר