התוכן

עמוד:11

, 70 //' ואשמה . יחד ולחור 161 החני של' הוא רק שלי 165 סוניות תאומיות למה הם רבים ? 16 B גבולו /? ביטחון הוריים מל התפרצויות קנאה וועט 169 חברים . את מי נאת לנקר ? 171 התפתחות השפה . יחיד ורבים 173 מה אומרים לסנ'נה ? 175 סוגיות "שונויות ארגון הנ'ת והפינה הפרטית 176 צעצועים ומשחקים . שלי ושלנו 17 B . 6 התקופה האדפלית . מניל ארבע 7 v שש שנים 179 ציר הילד המשימה .-המרכזית השנת החברות תור מאבק נפול ומשולש על הוהות המינית ננ"ת הוהות המינית 180 התפתחות החשיבה 181 המשחק הדמיוני והסוציודרמטי בשירות עיבוד הקונפליקטים 185 " חבורת המגורשים . " היציאה מן המשפחה אל העולם החברתי 187 פחדי מוות בגיל האדיפלי 189 סיום המשבר .-האדיפלי ההודהות עם ההורה 190 ציר ההורה המשימה .-המרנוית לעמוד בתחרות רבת פנים להתאהב בילד נן המין השני , לקנא בילד בן אותו המין 192 טאבו הורי נפול ומנוגד כיוון 194 לריב עם שניים ולאהוב שניים : הדרמה האד'פל'ת עם תאומים בני אותו מין 196 לריב עם אחד ולאהוב את .-השני הדרמה האדיפלית עם תאומים שוני מין 199 " הגירוש . "מגן העדן סיוט הדרמה האדיפלית 204 ילדים יוזמים : הורים בחוויית נחיתות 207 סוניות תאומיות אנחנו שניים , האי / מקום לחבורה ? 207 חונמח אינדינידואלית לנית הספר 209

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר