התוכן

עמוד:9

יו / רות בתחושת אשמה מתמדת 71 D"t !) p בהותת טוטלית לו / אומים 72 ציר הילד המשיחה המרכזית : השנת האמון הבסיסי " Jiniura nmr > ' 0 f 11 התינוק הסימביוטי , mpv העונג והאמון הבסיסי 79 פעמיים אחון בסיסי . מי יגיע ראשון אל אמא ? 83 כשאמא "איננה , " יש לי את אה' B 4 flf'MKfl JII'aiD - TVJOJ / OO / mino לאורות 1 לחר 1 \ ומתוכננת BS .-התור היענות מובחנת במקום שוויוניות מ'ננית ם 9 סוניות 'ישומיות התור נאבן דרך 92 אין מאטלים ? 92 בעריסה אחת - או בשתיים נפרדות ? 93 הצ'ו 7 .-והביגוד מחסן משותף או שניים נפרדים ? 93 איך לארגן את חדר התינוקות ? 94 האחד מתעורר ובונה - בעוד השני ישן . מה לעשות ? 94 . 4 בניית הנפרדות והעצמיות שלב ה 0 פרציה והאינדיבידואציה . מגיל חצי שנה עד שלוש שנים 95 ציר ההורה המשימה המרכזית : השגת הותת מתחלקת מול "רעב " להותת 0 ו 0 ל'ת קשיים בהורות מתחלקת במצב של רעב ילדי מתמיד 96 המעבר מהותת טוטלית להותת מתחלקת 97 הורות לתאומים . רעב מתמשך להותת טוטלית 98 פעמיים "לא 99 " תאומים הולכים לישון 102 האגו ההורי . בניית מאגר כו 1 \ ו 104 !\ הורה לתאומים וקוק למאגר כוחות כפול 5 םו השפה . דיבור בשני קולות 6 םו בין עצמאות הילד לבין בושה וספק הורי 109 המרד הכפול . מתביישים פעמיים ווו הורות משווה מול ^ " רון הנדנדה" 113

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר