ידע אישי: אפיונים אישיים ותנאי למידה

עמוד:124

נספחים 4 א-ה מציגים רשימות בקרה נוספות של כוחות וקשיים בתחומי למידה שונים כגון כתיבה , קריאה , חשבון , מיומנויות ארגון / למידה ומיומנויות חברתיות . רשימות בקרה אלו מסייעות ללומד להעמיק את הידע האישי שלו לגבי תחומי חוזק ולגבי קשיים בבית הספר . זיהוי כזה משמש אחר כך באיתור תחומים הדורשים סינגור עצמי ובהצעה של דרכי פיצוי ופתרונות להתמודדות . תנא' למ'דה רכיב הידע האישי כולל גם היכרות עם סגנון הלמידה האישי ועם התנאים המייעלים את הלמידה האישית . שתי רשימות הבקרה הבאות של תנאי למידה על פי יואן ( Yuan , 1994 ) עשויות לשמש בסיס ראשוני להיכרות אישית . היכרות זו יכולה להיעשות באופן אישי או במסגרת של קבוצת תמיכה , ותכליתה העמקת המודעות של התלמיד לצרכיו האישיים ולדרכים האפשריות להגשמת צרכים אלו .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר