מבוא

עמוד:9

תוצאה של ליקויי הוראה . המשמעות היא זאת : כל קושי ניתן לתיקון , ובמקום לחכות למורים שיתקנו אותו — נעשה זאת בעצמנו . ב . הפרק השני עוסק באסטרטגיות במעגל הלמידה . הכוונה לארגון הסביבה הלימודית , סיכום חומר בשיעורים , הכנת שיעורי בית , ניהול זמן , הכנה לבחינות וביצוע בחינות . ג . הפרק השלישי מפרט אסטרטגיות החוצות את מעגל הלמידה , כגון : אסטרטגיות בניהול מאגר הזיכרון , ניהול זיכרון העבודה , בניית אוצר מילים , הבנת הנקרא , הבעה בכתב ובעל-פה ואסטרטגיה לבניית אסטרטגיות . שימו לב : כפי שתראו בתרשים מבנה הספר סדר קריאת הפרקים השני והשלישי אינו מחייב , כלומר — אפשר לקרוא קודם את השלישי , ואחר כך — את השני . ד . הפרק הרביעי סוקר את התכונות המסייעות לשימוש באסטרטגיות למידה , אשר ניתן לפתח אותן . תכונות אלה הן , למשל : ערך עצמי , תפיסת מסוגלות , מוקד שליטה והנעה פנימית . ה . הפרק החמישי מציג המלצות למורים כיצד ללמד אסטרטגיות למידה . ו . הפרק השישי מביא המלצות להורים . גם אחריו סדר קריאת הפרקים אינו מחייב . הערה : מסגרות שאינן מקושרות אל הטקסט בספר פוזרו מסגרות שאינן מקושרות אל הטקסט . הן נועדו לתת לכם , הקוראים , אתנחתא ורענון בזמן הלמידה של אסטרטגיות הלמידה . תרשים : מבנה הספר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר