תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים מבוא 7 פרק ראשון : מושגים ועקרונות ( שיסייעו לכם בשימוש ) 19 באסטרטגיות למידה למידה : איך ללמוד 19 ליקויי למידה וליקויי הוראה — מה הם ? 20 תהליכי למידה מתפתחים בתחומים צרים ומוגדרים 21 מאמץ ולמידה : התאמת עומס המשימה למידת המאמץ 26 פעילות במשך כל תהליך הלמידה 36 הנמקה של כל החלטה 36 התאמת קצב הלמידה לקושי המשימה בעזרת המללה 38 הפעלת שני מנועי החשיבה : השפה והדמיון 42 הקפדה על סדר , על דיוק ועל ארגון 47 הפעלת העין הפנימית ( רפלקציה ) 50 שאילת שאלות במשך כל תהליך הלמידה 53 משוב לאורך כל תהליך הלמידה באמצעות תיעוד תהליך הלמידה 54 סיכום : עקרונות בלמידה 56 פרק שני : אסטרטגיות במעגל הלמידה 57 אסטרטגיות : הגדרה ומאפיינים 57 אסטרטגיה להכנה ללמידה ולארגון הסביבה הלימודית 60 אסטרטגיה לסיכום חומר בשיעור 63 אסטרטגיה להכנת שיעורי בית 65 אסטרטגיה לניהול זמן 71 אסטרטגיה להכנות לבחינה 84 אסטרטגיה לביצוע מבחן 100 פרק שלישי : אסטרטגיות החוצות את מעגל הלמידה 105 אסטרטגיה לניהול של מאגר הזיכרון ושליטה בו 105 אסטרטגיה לניהול של זיכרון העבודה ושליטה בו 113 אסטרטגיה לבניית אוצר מילים 121 אסטרטגיה להבנת הנקרא 124 אסטרטגיה להבעה בכתב 139 אסטרטגיה להבעה בעל פה ( רטוריקה ) 146 סיכום : השוואה בין קריאה , כתיבה , הרצאה והאזנה : תקשורת בין אישית 159 אסטרטגיה לבניית אסטרטגיות 160

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר