התוכן

עמוד:8

פרק . 6 מושג ה"חיים" השלב הראשון : החיים נראים בעיני הילד כפעילות בכלל ! 164 — שלב שני : החיים נראים בעיני הילד כתנועה 1167 — שלב שלישי ורביעי : החיים נראים תחילה כתנועה ספונטאנית ; אחרי כן הוא מייחס אותם רק לבעלי חיים וצמחים ! 169 — מסקנות : מושג ה"חיים" . 171 — פרק . 7 מקורות האנימיזם של הילד האנימיזם הספונטאני של הילד 1 173 — השמש והירח מלווים אותנו : 177 — דטרמיניזם פיזיקאלי וכורח מוסרי 1185 — מסקנות : משמעות השאלות על האנימיזם של הילד וטיבו של ה"אנימיזם הכולל" 1 191 — מסקנות ( המשך : ( מקורות האנימיזס של הילד . 195 — חלק שלישי : ה"ייצוריות" פרק . 8 מקור השמש והירח דוגמה פרימיטיבית של השלב הראשון ! 214 — השלב הראשון : השמש והירח נוצרו באופן מלאכותי 1219 — שלב שני ושלישי : מקור השמש והירח הוא טבעי בחלקו בראשונה ואחרי כן טבעי לחלוטין , 226 — ארבעת חלקי הירח . 233 — פרק . 9 מטאורולוגיה ומקור המים השמים 1238 — פיבת הלילה ומהותו 1242 — מקור העננים 248 — ו רעמים וברקים ; 255 — היווצרות הגשם ! 259 — הסברים על שלג , קרח וקור 1267 — נחלים , אגמים וים . המקור הפרימיטיבי של המים . 272 — פרק . 10 מקור העצים , ההרים והארץ מקור העץ והצמחים ! 279 — מקור הברזל , הזכוכית , הבגדים והנייר : 285 — מקור האבנים והאדמה ! 286 — מקור ההרים . 293 — פרק . 11 משמעות ה"ייצוריות" של הילד ומקורה משמעות ה"ייצוריות" של הילד ; 297 — היחס בין ה"ייצוריות" ובין בעיית לידת התינוקות 1304 — שלבי ה"ייצוריות" הספונטאנית וזיקתם להתפתחות האנימיזם 1311 — מקור ה"ייצוריות" ! 316 — מקורות זיהוי החומר וסיבות הירידה של ה"ייצוריות" והאנימיזם . 322 —

ספרית פועלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר