מבוא

עמוד:12

12 מבוא מקורות אריאב, ת' ( 2014 ) . ההתנסות המעשית בהכשרה להוראה : "מחשבים מסלול מחדש" . ב י ט א ו ן מ כ ו ן מ ו פ " ת, ,53 13 - 19 . ארנון, ר', פרנקל, פ' ורובין, ע' ( 2015 ) . למה לי להיות מורה ? גורמי משיכה וגורמי דחייה בבחירת מקצוע ההוראה . ד פ י ם , ,59 17 - 44 . משרד החינוך ( 2014 ) . " א ק ד מ י ה-כ י ת ה " — ש ו ת פ ו ת ל ח י ז ו ק ה ה ו ר א ה : מ ס מ ך מ ד י נ י ו ת מ ס כ ם ש ל צ ו ו ת ה ח ש י ב ה . משרד החינוך . נדלה ב- 5 במאי 2020 . רן, ע' ( 2018 ) . ת ו כ נ י ו ת ה כ ש ר ת מ ו ר י ם מ ע ו ג נ ו ת ש ד ה Teacher programs residency : ס ק י ר ת ד ג מ י ם נ ב ח ר י ם . מכון מופ"ת . Balyer, A . , & Özcan, K . ( 2014 ) . Choosing teaching profession as a career : Students’ reasons . International Education Studies, 7 ( 5 ) , . 104 Dewey, J . ( 1986 ) . Experience and education . The Educational Forum, . 252 - 241 , ) 3 ( 50 Kriewaldt, J . , & Turnidge, D . ( 2013 ) . Conceptualizing an approach to clinical reasoning in the education profession . Australian Journal of Teacher Education ( Online ) , 38 ( 6 ) , 103 - 115 . Lewin, K . ( 1951 ) . Field theory in social science : Selected theoretical papers . D . Cartwright ( ed . ) . Harper & Row .

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר