תוכן עניינים

עמוד:8

שימוש בהרמזים ובציטוטים מן המקורות בתיאום כוונות כתימוכין לכתיבה של הודיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 ברכות הודיה של המספר על דרכו במלחמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 מוטיב הלבנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 המספר וסיפורו : סיפורם של חבריו ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 פרק שני "האם הסיפור שאני עומדת לספר הוא סיפורי האישי ? " : הליכה מהסיפור האישי לסיפור התיעודי ההיסטורי ב"כלה" של אורה אחימאיר . . . . . . . . . . . . . 63 זיקות בין סיפור המסגרת לסיפור הפנים ברומן "כלה" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 מספרת הדבקה בחיפוש אחר פרטים מעברה של אימה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 הסיפור ב"כלה" כמסע אישי של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69 הסיפור "כלה" כחלק מסיפור מורשתו של עם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 אמצעים לביסוס מאפיין המהימנות של המספרת ברומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 תרומת שמו של הרומן למאפיין המהימנות של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 שימוש בסגנון בעל אופי של השערה וניסוח זהיר לחיזוק אפיון המהימנות של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 ציון מפורש של מקורות המידע לכתיבת הסיפור על אימה של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 "ספרי, לי, ביקשתי" : המספרת המוליכה את קולן של הדמויות הנשיות ב"אררטים" של אורה אחימאיר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 הצגת אירוע היסטורי כאמצעי עיצוב של המספרת להעברת מסרים במרחב ההווה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 דור לדור יביע חקר : המספרת הפונה למספרות משנה כתשתית לחקר מדעי ולהעצמה אישית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר