תוכן עניינים

עמוד:14

נועם : המספר בעל העמדה האמפתית כלפי האחר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 299 זורה חאן נסיכה : זרות המאירה על דמותו של נג'יב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 303 עמדותיהם של המספרים על התמורה בעמדתם של הבדואים כלפי מדינת ישראל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 הנגב כמפלט למצוקות אנוש ברומן "סערה היא מקום רגוע בשבילנו" של צור שיזף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 308 כותרת הרומן כרמז לסבך בעלילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 308 המספר כבודה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 309 זהותו של הגיבור ברומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 310 מספר תועלתן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312 הדמויות ב"סערה היא מקום רגוע בשבילנו" לעומת הדמויות ב"האיש המאושר" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313 שימוש בריבוי מספרים ברומנים של שיזף : מדוע ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 315 פרק תשיעי המספרת המתעדת והמספרת הבודה ב"רקמות" ו"אל לאה" של עמיה ליבליך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 "רקמות" ו"אל לאה" : בין בדיון לאמינות המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 המספרת כחוקרת בת דמותה של עמיה ליבליך חוקרת הפסיכולוגיה ברומן "רקמות" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 319 הזיקות שבין המספרת למושא כתיבתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 324 כתיבה ובחירת נושא הכתיבה כדרך תרפויטית לטיפול במצוקות האישיות של המספרת הכותבת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329 השתיקה כגשר המחבר בין המספרת לדבורה בארון המספרת - מדובבת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר