מטריקס: האחר הגדול והמציאות הווירטואלית

עמוד:12

ס ל ב ו י ז ' י ז ' ק 12 Time Out אתת, מן הראוי לצייןבין מבשרי תפישה זא אשר בו * ) , Dick ) , ספרו של פיליפ דיק ( 1959 ( of Joint החי חיי שגרה צנועים בעיירה אידילית קטנה – הגיבור מגלה בהדרגה – המאוחרות 50 - בקליפורניה בשנות ה שהעיירה כולה אינה אלא זיוף אשר בוים במטרה להביא Time Out of יסם של . . החוויה המונחת בבסלהשבעת רצונו . , היא שגן העדן הצרכני של המופע של טרומן ו Joint ממשות שלו - הקפיטליזם המאוחר בקליפורניה, בהיפר , חסר סובסטנציה,ממשי - בלתיעצמה, הוא באורח כלשהו נטול אינרציה מטריאלית . כך שלא רק הוליווד מביימת את המשוללים את הכובדמראית העין של החיים הממשיים אליות : בחברה הצרכנית שלאת האינרציה של המטריו "חיי החברה האמיתיים" עצמםהקפיטליזם המאוחר, רוכשים באופן כזה או אחר את מאפייניו של הזיוף , שבו שכנינו מתנהגים בחיים "האמיתיים"המבוים כשחקנים וכסטטיסטים בהצגה . . . האמת האולטימטיבית היאלל הרוחטליסטי התועלתני ומשושל היקום הקפי מטריאליזציה של "החיים האמיתיים" עצמם, - הדה הפיכתם למופע ראווה . והאב "הממשי" הפרנואידי, הבמאי של מופע הטלוויזיה העושה מניפולציה גמורה לחייו ומגונן עליו בסביבה . תפקיד שמגלם אד הריס – המסוגרת ר שספר המדע בדיוני של פיליפ ק . דיק, השפיע על יש לשע  . המופע של טרומן אנדרו ניקול, תסריטאי

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר