מטריקס: האחר הגדול והמציאות הווירטואלית

עמוד:8

ס ל ב ו י ז ' י ז ' ק 8 לקטואליתהבין את המשיכה האינטיחד עם זאת, קל ל הוא מטריקס : האם אין פירוש הדבר כי ה מטריקס הזאת אל ה אחד הסרטים הפועלים בדומה למבחן רורשך, המניע את תהליך הזיהוי, שהפך לאוניברסלי, בדומה לציור שהפך כבר לשם דבר, של אלוהים אשר נראה כי הוא תמיד נועץ כך שכל – בך את מבטו, מכל זווית שתתבונן בו מעשה ? חברייתזהה את עצמה בו לאוריינטציה הלאקאניאנים אומרים לי שברור שהיוצרים קראו לאקאן ; את התגלמותה מטריקס מצדדי אסכולת פרנקפורט רואים ב של חרושת התרבות באקסטרפולציה, את הסובסטנציה מחופצנת ( של ההון ) המשתלטת - החברתית המנוכרת ים ממש,לה בתוך חיינו הפנימיבאורח ישיר, הקונה לה נח כמקור האנרגיה שלה ; אנשי העידן החדשומשתמשת בנו רואים במקורותיהן של הספקולציות באשר לשאלת טבעו ) . אל תחשוב מה הם עושים או למה הם automatons ( עושים . המחשב אומר להם מה לעשות והם עושים את זה" . "הבנאליות של הרוע" . ההתייחסות היומרנית הזאת – ט מחמיצה לחלוטין את הנקודה : אנשים השקועיםלארנד במציאות המדומה של המטריקס נמצאים בעמדה שונה לגמרי, כמעט מנוגדת, לזו של מבצעי הפקודות בשואה . צעד נבון נוסף של היוצרים היה להשמיט את כל ההתייחסויות המובנות מאליהן יתר על המידה של תחמק הטכניקות המזרחיות לריקון הנפש כדרך לה משליטתו של המטריקס : "עליך ללמוד להרפות מן הכעס הזה . אתה חייב לרוקן את עצמך כדי לשחרר את המחשבה שלך" .

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר