תקציר

עמוד:9

תקציר 9 ס י כ ו ם ה ה מ ל צ ו ת ברמה האסטרטגית : אימוץ אסטרטגיית חדשנות רחבה שינוי תפיסה פיתוח מדידה שיטתית ורשמית של החדשנות במובנה הרחב ברמה האופרטיבית : קידום חדשנות רחבה קידום החדשנות בכלל ענפי המשק לצורך צמצום פערי הפריון בכלל ענפי המשק גיבוש תוכניות ענפיות להעלאת פריון העבודה ולקידום החדשנות תמיכה ביוזמות לעידוד חדשנות ופריון מ"השטח" הקמת פורום בין – משרדי לקידום חדשנות בענפים מסורתיים הסרת חסמים מרכזיים בהטמעת חדשנות פיתוח תמריצים ואקוסיסטם מקומי בפריפריה הגברת דיגיטציה ממשלתית הפחתת הנטל הבירוקרטי ברמה הטקטית : מחסור בעובדים חוסר בידע הסרת חסמים מרכזיים קשיים בנגישות מיומנים למקורות מימון הקמת מרכזים לקידום חדשנות בענפים עם פריון נמוך התאמת הכשרות להגדרה הרחבה של חדשנות ולצורכי המעסיקים בניית תוכניות למימון של "מְאמצים מאוחרים" הקמת קהילות חדשנות לענפים מתן תמריצים מסורתיים למעסיקים להשקיע בשדרוג של כישורי העובדים הקמת קרן מימון ל"מְאמצים מוקדמים" יצירת רשתות ליווי עמיתים הענקת שוברים ( peer - to - peer ) ( ואוצ'רים ) להכשרות בתחומי החדשנות והדיגיטציה הענקת שוברי מימון לשינוי ארגוני – אסטרטגי בניית פלטפורמות מקוונות לידע והערכה עצמית של עסקים הוראת קורסי בסיס לבעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה חיזוק קשרי הכנת תוכניות אקדמיה – תעשייה לשיפור הניהול

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר