תודות

עמוד:14

14 חינוך במיטבו על תרומתם לעבודה בקבוצות . רוברט רות'מן סייע בחילוץ נתונים מעבודתם לניתוח ההשוואתי . אנו רוצים להודות גם למומחי החינוך הרבים שדיברנו עימם . נזכיר במיוחד את הסגל באוניברסיטאות וולונגונג, מלבורן וסידני ובאוניברסיטת לה טרוב ; אוניברסיטאות שנגחאי ואיסט צ'יינה נורמל ; אוניברסיטת הלסינקי ; האוניברסיטאות של אלברטה, בריטיש קולומביה, קלגרי ואונטריו ; והמכון הלאומי לחינוך באוניברסיטה הטכנית נניאנג . אנחנו מודים לקובעי המדיניות הרבים שתרמו לנו מזמנם בפרויקט זה . עבודה זו לא הייתה אפשרית ללא שיתוף פעולה של משרדי החינוך, ארגוני המורים וסוכנויות ממשלה ורגולציה אחרות בכל מדינה . תודתנו נתונה לפקידים הבכירים הרבים שסיפקו לנו מידע חשוב על רפורמות מבחינת הקשר ומטרות, ואנו אסירי תודה על הזמן שהשקיעו והתובנות שחלקו בנדיבות . תודה מיוחדת שלוחה לכל בתי הספר, המנהלים והמנהלות, המורות, המורים, הצוות, התלמידות והתלמידים, שפתחו לנו דלתות בנדיבות רבה, נתנו לנו מידע וחומרים והרשו לנו להיכנס לכיתות ולצפות . אנחנו רוצים להודות במיוחד לצוות ולתלמידים בבתי הספר הבאים : תיכון ״אנגדין״, בתי הספר היסודיים ״קנלי וייל״, ״הומבוש וסט״, ״פוטסקריי נורת'״, ״וילמוט פארק״ ו״רוזנה גולף לינקס״ באוסטרליה ; בתי הספר ״מיליפורו״, ״לנגינקוסקי״, ״פויקילאקסו״, ״קואולומסטארי״, ו״ויקי״ להכשרת מורים בפינלנד ; בשנגחאי : בתי הספר היסודיים ״דרך ג'יאנג סו 5״, ״פואו ג'יאנג 2 ״, ו״קילון״, חטיבת הביניים הניסויית ״קיבאו״ ; ובסינגפור : תיכון ״קראנג׳י״ ובית הספר לבנות ״ראפלס״ . עבודה זו הרוויחה מכל אלה שתרמו מזמנם, מִרצם וממומחיותם למחקר זה . כל טעות או השמטה הן באחריותנו הבלעדית .

מכון ברנקו וייס לטיפוח החשיבה

כנרת, זמורה דביר בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר