תוכן העניינים

עמוד:10

57 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ועדיפה עליהתורה שבעל-פה היא חלק בלתי נפרד מה תורה 59 . . . . . . . . . . . . . לעומת ז'ק דרידה ורולאן בארת משה מנדלסון – תפיסת הטקסט 65 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . על משמעות הטקסט פרק שישי : דבר האל ; – כתבשבתורה 65 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מימוש דבר האל במעשה פרשנות – שבעל-פהתורה 68 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שבעל-פה יוצרת משמעות ולא רק חושפת משמעותתורה 72 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . כפיפות לטקסט ושחרור ממנו יסודות ההבנה של הטקסט המקראי : 73 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . דיאכרוניות, סינכרוניות והדיאלוג ביניהן 74 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . חשיבות המעגליות בתהליך ההבנה 78 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שאלת הקודיפיקציה פרק שביעי : בין הטקסטואליות היהודית הקלאסית 81 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . העברית החדשהותספרלבין ה שני : הריטואל כטקסט שער לקראת תאוריה הרמנויטית של הריטואל 91 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מבוא 91 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . תפיסת הריטואל כטקסט האם יש לטקסט משמעות אמיתית : 92 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . המחלוקת בין הירש לג'אנרונד חקר הפרקטיקה – גישה פנומנולוגית 95 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . של הריטואל ולא של האידאה 98 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . חוק שני מושגים של מערכות 99 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . חוקריטואלים כמממשי מערכות 101 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . דוגמה : עולמו של המתפלל 104 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ריטואל כמבטא מתח בין מערכת התרבות למערכת החברה 113 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מסורת כתקשורת 117 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שפהריטואל כ : שמיני פרק 117 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . לריטואלשפההצד השווה בין 119 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . לריטואלשפה השונה בין

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר