הקדמה

עמוד:11

11 מחקרי מוח, טכנולוגיה וכו' ; וכיצד טקסט זה יסייע להן ליצור אינטגרציה בין הידע הקדום והייחודי מן המערה ההיא עם ידע החדשני לטובת החברה שלנו . ובכן, אני מזמינה אתכם למסע שאולי ישפיע על תהליכי העבודה שלכם . אני מקווה שהספר הזה יעודד אתכם לחקור את השורשים הקדמונים שלנו, המעוגנים במעשה היצירה עצמו של הגוף יחד עם התודעה, ואף לכתוב, שכן זה מה שיקבע את אפיוני המקצוע המיוחד שלנו בעתיד . חשוב לציין שתי הערות חשובות : פרט להקדמה, הספר נכתב ברובו בלשון נקבה כי רוב העוסקות במלאכה זו הן נשים . בכל סיפורי הסטודיו טושטשו פרטים מזהים, ובמידת הצורך התקבל אישור לפרסומם . ברצוני להודות לכל מי שתרם לכתיבתי וליווה אותה באהבה, בסבלנות ובהרבה רצון טוב . ראשית, תודה למטופליי שמהם למדתי עד כמה יצירה עשויה לשנות תוואי חיים . זו הייתה זכות ולמידה מעשירה להצטרף למסע של כל אחת ואחד מכם . ברצוני להודות לקוראות המסורות שהאירו את עיניי : לד"ר עפרה אילון, שהייתה אוזן נדיבה, חכמה ובעלת הומור, שעזרה לי להבחין בין עיקר לטפל ועודדה אותי להוציא לעולם את הידע הזה, גם אם איני בטוחה שהוא מושלם . תודה למיכאלה ינקו על הערות בתחום הטיפול באמנות והדיוק הלשוני המותאם . תודה ליעל ליכטר על האוריינות הלשונית של הספר . תודה לירון מצליח שהקשיב בתשומת לב ולימד אותי פרק על ביון . תודה לג'ודי פינקו, יעל גילעת ואורית יעקבסון על העידוד, התמיכה וההקשבה . תודה לסמדר כרמי, קולגה צעירה, שהערותיה ושאלותיה מובילות אותי תדיר לכתוב עוד . אפשר לומר שספר זה נכתב במחשבה רבה עליה ועל בנות דורה . תודה לכל התלמידים

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר