הקדמה למהדורה העברית מאת ניר גולדשטיין: התמקצעות במכירות — השלב הבא של הסטארטאפ־ניישן

עמוד:12

המוכר המאתגר 12 מעמיתיהם בחו"ל ) . אבל חשוב מכך : בכל חברה, אנשי המכירות הם הגשר הישיר ללקוחות . הם החזית : אלו שמביאים את המוצר שהתפתח בעולמות הפנימיים של החברה אל העולם האמיתי, שבחוץ . הם גם אלו שמביאים בצורה האיכותית ביותר את קולו של הלקוח בחזרה פנימה, אל החברה, במטרה לשייף ולשפר עוד את המוצר . חברות ישראליות שמחלקת המכירות שלהן יישארו כאן ויישבו יחד עם מחלקת הפיתוח והפרודקט, רק ירוויחו מסיעור המוחות המשותף . לקהילת המכירות הישראלית אין עדיין אבא ואמא . שלא כמו בתחומים אחרים, עדיין אין כאן מספיק אנשים שצברו ניסיון ארוך במכירות גלובליות מורכבות כדי להדריך את דור אנשי המכירות הבא . מסיבה זו, ההזדמנות של הקמת הקהילה הזו מטילה גם אחריות : להפוך את תחום המכירות לאחת מאבני הבניין היסודיות של עולם ההייטק הישראלי, לשכלל עוד ועוד את מתולוגיות המכירה כך שיתאימו לצרכי השוק המשתנים ללא הרף, ולגדל דור של אנשי מכירות מקצוענים, שאפתניים ומאתגרים . קריאה מהנה !

הוצאת סלע מאיר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר