מבוא

עמוד:9

9 וישראלהסעודיתערב הן כלפי, זה ובעלת יכולת להשתמש במשאב כלכלי הן בתור מכפיל כוח בתפקידו 1 אזרחיה בזירה הפנימית 2 . להחזיקהיא שואפתשבוהאזורי והאסלאמי המוביל, מרוסן ומוגבלהמיקוח הזהמצד אחר, השימוש בקלף למדי, מכיוון שערב הסעודית תלויה במערב, ובעיקר מה שקשור ליכולת ההפקה של הנפטכלבארצות הברית, ב 3 . ולשיווקו,הלכה למעשה השפעות משניות על סעודיה, חשיפת החברהלפיתוח כלכלה מגוונת ו - אי לנוגעות הסעודית לתחלואות ולמשברים בעתות משבר בשוק הנפט 4 לאומי . - הבין האמיתית"עתודות מוכחות : מהי כמות הנפטראו, למשל : בפברואר 20 , אונלייןפורבס ישראל " ? ' שמחזיקה ערב הסעודית . ) 2022 בינואר 3 - ( נדלה https : / / cutt . ly / 4 UfklQZב , 2019 הכוונה לחוזה לא כתוב בין המשטר לאזרחים, ולפיו ההנהגה 1 הפוליטיקההסעודית מקבלת לגיטימציה ומרחב פעולה לנהל את תמורת סובסידיות ותמיכות,הפנימית והחיצונית של המדינה כלכליות רחבות לאזרחיה . Gerd Nonneman . "Determinants and patterns of Saudi 2 foreign policy : 'omnibalancing' and 'relative autonomy' in multiple environments", in Gerd Nonneman and Paul Aarts ( eds . ) , Saudi Arabia inthe Balance : Political Economy,Society,ForeignAffairs ( New York : New York University Press, London : Hurst, 2006 ) , pp . 320 – 321 . 2010 – 2001 والعراق،فلسطينتجاهالسعوديةالسياسةجبريل،أمجدأحمد 3 . 119 . ص، ) 2014 شرون،نا – للعلومالعربيةالدار : بيروت ( " ،السعودية؟فيالسياسيالقراريصنعكيف " الشيخ،آلاللطيفعبدبنمحمد 4 . 2005 / 5 / 18 الالكترونيةالأوسطالشرقجريدة

כתב ווב הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר