מבוא

עמוד:8

8 האני מרזוק לצורך 1 שני המקומות הקדושים לאסלאם ,שמירת על 2 לגיטימציה מבית ובעולם הערבי והאסלאמי . קבלת בהסתייגויות של הממסדלהתחשבהמשטרנאלץם לעתי חשוב מכך, קבוצות אסלאמיות במדינה 3 הדתי הרשמי . בית המלוכה,שקוראים תיגר עלמבקשות לערוך שינויים, גםקבוצות אלה . יום - כמו הגברת נוכחות הדת בחיי היום מבקשות לערוך שינויים מהותיים בשיטת הממשל על עד כדי מאבקים מזוינים,חשבון סמכויות בית המלוכה ארגוני טרור, שהעיקרי והמסוכן ביותר ביניהם הוא ארגוןב 4 דה, על רקע מדינות הפנים והחוץ של הממלכה . י קע - אל נוסף על כך, ערב הסעודית היא מדינה עשירה מאוד 5 בנפט ( מחזיקה בכחמישית מעתודות המשאב בעולם ) , - חראם ( המסגד הקדוש ) במכה ואל - מסג'ד אל - : אללהכוונה היא 1 נבוי ( מסגד הנבואה ) במדינה . - מסג'ד אל René Rieger, Saudi ArabianForeignRelations : Diplomacy 2 andMediationinConflict Resolution ( New York : Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2 017 ) , p . 53 . Joseph Nevo, "Religion and National Identity in Saudi Arabia", Middle EasternStudies, 34 ( 30 ) ( July, 1998 ) , p . 49 . יצדיק אישורשפסק הלכהבכמו הדיאלוג בין המשטר לממסד הדתי 3 על אדמתהברית והקואליציה שאיתהחניית כוחות ארצותל בזמןעיראקי תוקפנות פוטנציאלית שלהממלכה לשם הגנתה מפנ . ראו : 1991מלחמת המפרץ הראשונה, בשנת Madawi Al - Rasheed, A History of Saudi Arabia . Second Edition ( Cambridge : Cambridge University Press, 2002 ) , pp . . 163 – 158 فيالمعاصرةالإسلاميةالحركات : الصحوةزمن،لاكرواتيفنس ראו : 4 : بإشرافلبنان، - بيروتوالنشر،للأبحاثالعربيةالشبكة : ترجمة،السعودية . ص، ) 2012 والنشر،للدراساتالعربيةالشبكة : بيروت ( الزموريالحقعبد styfan lakrwa . The time { ספר זה מתורגם מהאנגלית : . 342 – 210 of awakening contemporary Islamic movements in Saudi Arabia . Cambridge, Mass . : Harvard University Press 2011 } זה מעידיםבזמן כתיבת הספרדיווחים עדכניים יחסית,יצוין 5 אחוזים מעתודות הנפט בעולם . 18 - בכשערב הסעודית מחזיקה

כתב ווב הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר