תוכן העניינים

עמוד:6

חלק ב' : הוראה 86 שער שלישי : המורים 86 מה קורה עם השאלות בכיתות ? 86 הכשרת מורים ושינוי דפוסים קיימים 93 מהן "שאלות טובות" ? 97 היש סיכוי לדרך חדשה בשאילת שאלות ? 103 תפקיד המנהל / ת 107 שער רביעי : תלמידים שואלים 111 שיעורים שואלים : כיצד מעבירים לתלמידים את היכולת לשאול ? 112 דוגמה ראשונה 113 דוגמה שנייה 113 דוגמה שלישית 114 דוגמה רביעית 114 יצירתיות 115 ביקורתיות 123 29 המלצות לשיעורים שואלים והתנאים לקיומם 124 אקלים ותנאים סביבתיים לשאילת שאלות 125 לשאול נכון 127 סוגי שאלות 128 פרקטיקה שואלת 131

איפאבליש הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר