תקשורת והייטק: על עיתונות, יחסי ציבור ותרבות תקשורתית

עמוד:10

תודות ספר זה הוא פרי מסע שהחל בעשייה פרקטית בשדה התקשורתי לפני יותר מעשור, אך המשיך בעשייה מחקרית בשדה האקדמי כמחקר מקדים לקראת דוקטורט . הספר מבוסס על עבודת תזה שנכתבה בחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה בהנחיית פרופ' אלי אברהם וד"ר מוטי גיגי . בתום כתיבת הספר ברצוני להודות לשניהם על ההנחיה המקצועית והליווי הצמוד לכל אורך הדרך . תודה גדולה על ההשראה, ההקשבה והעצות המועילות שסייעו בכל שלבי הכתיבה וממשיכים לסייע גם היום . אתם מודל לחיקוי והעבודה המשותפת איתכם חושפת אותי לעושר אקדמי ולעומק אינטלקטואלי — ועל כך אני מודה לכם . תודה לכל החברים והחברות בסגל האקדמי והמנהלי של החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה . תודה גם לסגל האקדמי והמנהלי במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר — ביתי האקדמי הראשון . תודה לכל המרואיינים שהקדישו מזמנם, ובסבלנות רבה שיתפו וממשיכים לשתף אותי במתרחש ביומיום ומאחורי הקלעים של תעשיית ההייטק על שלל רבדיה ; עיתונאי טכנולוגיה, עורכים, יועצי תקשורת, מומחי שיווק, וכמובן עובדים ומנהלים בחברות הטכנולוגיה והסטארט - אפים .

אוריון הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר