הקדמה

עמוד:13

הקדמה׀ 3 1 מבנה סיפורי משכנע ולגלות כיצד להיעזר בעוצמתה של טכניקת הסיפור בכל מסגרת ולכל סוג של קהל . נתחיל בפירוק הפיץ' או המצגת שלכם לפורמט של דגשים, ולאחר מכן נרחיב את הדגשים להצהרות ערך מרכזיות . את אלה נחבר זו לזו תוך שימוש בחלק מטכניקות הסיפור ההוליוודיות המשכנעות והמועילות ביותר . אלווה אתכם לאורכו של תהליך יצירת פיץ' בן שלוש דקות, ממש מההתחלה . אפילו אלמד אתכם בדיוק כיצד לפתוח ולסכם כל פיץ', מצגת או ישיבה . תוך כך, תזכו לפגוש את וינס מֶק'מהוֹן, את ג'ון בון ג'ובי, את ג'ימי פַאלוֹן, את קַמרון דיאז, וגם עשרות ארנבונים פרוותיים ורכים, שרברבים ומחפשי-נפט, אנשים שהקימו יחידות airbnb לסוסים ויותר ממנכ"ל מבולבל אחד ; תלמדו מהו מעבר הישבנים ; תגלו ש – Freebird אינו רק שם של שיר ; תשתתפו בישיבת קבלת- החלטות המונה ארבעים ושלושה משתתפים, תיבחנו במבחני אזעקת השריפה והטלפון, תלמדו לאהוב פתקיות צבעוניות ולתעב מצגות פאוורפוינט ; תמצאו את הפיתיון ואת העוקץ בסיפור שלכם . הספר הזה הוא תוצאה של עשרים שנות ניסיון כמפיק בהוליווד, כמאמנם של מנכ"לים בכירים מהשורה הראשונה וכיועץ שיווק . הייתי מעורב בהכנתם של כמעט 10,000 נאומי שיווק, ובעזרת השיטה הזאת מכרתי מעל 300 פרויקטים טלוויזיוניים וקולנועיים ליותר מארבעים רשתות טלוויזיה ומפיצים שונים . בשלוש דקות של כל פיץ' כזה, מכרתי תוכניות טלוויזיה כגון "אקסטרים מייקאובר : מהדורת ההרזיה", ו"בר רסקיו", שהרווח מהן היה כמיליארד דולר . אולם השיטות שלי אינן תקפות רק להוליווד : בחמש השנים האחרונות הקדשתי את חיי לעזרה לאנשים כמוכם והנחלתי להם את אמנות הפיץ', הצגת הרעיונות והמכירה, ללא קשר למוצר שאותו ניסו לשווק . לימדתי את העקרונות האלה מאות אנשים, החל ממנהלי חברות מרשימת מאה החברות הראשונות של כתב

תכלת הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר