הקדמה

עמוד:12

21׀ חוק שלוש הדקות מבדרים שיתפסו את תשומת לבו של הקהל וישמרו עליה, והרחיבו אותם לשלוש דקות מלאות . מקדו את תשומת לבו של הקהל כדי שירצה להמשיך להקשיב למה שיש לכם לומר . אם תשתמשו בשני השלבים האלה כמפורט בספר, תוכלו להעביר את הגרסה הכי משכנעת ויעילה של המסר ותבטיחו שמה שאתם צריכים לומר יישמע ויובן . בהמשך הספר תגלו כיצד : • להשתמש בטכניקות סטוֹריטֶלינְג הוליוודיות בדוקות שיהפכו הרצאה פשוטה לסיפור מרשים ומרתק להפליא ; • להעביר מידע בחלקים קלים לעיכול ולהוביל את הקהל שלכם כך שיגיע למסקנות הנכונות ; • להפוך את שלוש הדקות הראשונות לרגעים הכי משכנעים ויעילים במצגת שלכם כדי שתרוויחו את ההזדמנות להתקדם הלאה ; וגם, • לשזור את המרכיבים שלכם לכדי סיפור משעשע, באופן כזה שתדברו פחות ותעבירו יותר מסרים . בין אם אתם יועצים, מנהלות חשבונות, מנהלי מסעדת מזון מהיר, מאמנות כושר אישיות או קבלני בניין, תוכלו להיעזר בעקרונות המנחים שבספר זה כדי להעביר את רעיונותיכם לזולת בדרך היעילה והמשכנעת ביותר . תוכלו להיעזר בו לכל תחום בחיים . ותוכלו לעשות זאת מהר . הפרקים הבאים פורשים את שיטת ארבעת השלבים, שהיא מדריך יעיל מאין כמוהו שיסייע לכם לזהות, להעריך ולארגן את המרכיבים החשובים ביותר במצגת שלכם . לאחר שתענו על ארבע שאלות ( מה זה ? איך זה עובד ? האם אתם בטוחים ? האם תוכלו לעשות זאת ? ) תוכלו לשזור את הנקודות המהותיות ביותר לתוך

תכלת הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר