הקדמה

עמוד:11

הקדמה׀ 1 1 שלכם, לתפוס את תשומת לבו של הקהל שלכם ולשמור עליה, וחשוב מכול — ליצור עניין . אם תפעלו על פי הכלל הזה תוכלו לומר פחות ולהשיג יותר בכל פיץ' או מצגת . אני לא מדבר על "פיץ' מעלית" . ישיבות רציניות, עסקים אמיתיים ותקשורת יעילה דורשים זמן ממושך וכוונון עדין יותר מאשר שליפת כמה סיסמאות קליטות במעלית . הרעיון הוא להעביר את המידע החשוב ביותר בצורה המשכנעת ביותר כדי להבטיח עניין בהמשך . שלוש דקות אינן רק מסגרת הזמן שאליה יש לדחוס את המידע, אלא גם פרק זמן הדרוש על מנת לגרום ללקוחות לגלות עניין, וזאת לפי מחקרים מדעיים בתחום מוטיבציית ההתקרבות . לפי המחקרים, אם תצליחו לשמר את הריכוז של הלקוח, תוכלו לעורר בו רצון . לשם כך דרושות שלוש דקות . פשטות היא כוח בהירות משכנעת מידע הוא בעל ערך עקרון המפתח הוא להפריד את כל מה שאתם רוצים לומר ממה שצריך להיאמר . הספר הזה ילמד אתכם בדיוק איך לעשות זאת . התהליך ליצירת והעברת שלוש הדקות המשפיעות והמרשימות ביותר הוא דו-שלבי, וזכרו שהמשך הספר יסביר וירחיב את הדיבור על כל אחד מהרעיונות הללו : שלב ראשון : פשטו ותמצתו את המידע רק למרכיביו המשכנעים, החשובים והנחוצים ביותר . צרו שביל מידע שמוביל את הקהל מנקודה אחת לבאה אחריה לקראת המסקנה המבוקשת . שלב שני : חברו את המרכיבים האלה בעזרת כלים סיפוריים

תכלת הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר