הקדמה

עמוד:10

01׀ חוק שלוש הדקות אוניברסיטאי גדול או בפני ועד ההורים של התיכון המקומי . העובדה הזאת תכה בכם היישר בפנים . אני מניח שכבר הרגשתם בכך . אני יודע שאני הרגשתי את זה . כולנו באותה סירה . כדי להצליח, עליכם להיות מסוגלים ללכוד את תשומת לבו של הקהל ולשמור עליה רק בעזרת שטף המידע ואיכותו, וזאת למשך תהליך קבלת ההחלטות הראשוני . הקהל צריך להמשיג את הרעיון שאתם מציגים, להכניס אותו להקשר שיועיל לו, ולאחר מכן לממש אותו באמצעות מחויבות אפשרית אליו או הבעת עניין נוסף . ויש לכם בערך שלוש דקות . וגם לי . הקדמה רגילה לספר טיפוסי בנושא מנהל עסקים עשויה להתארך לכדי ארבעה-עשר עמודים . אולם הקורא הממוצע מחליט אם להמשיך לקרוא ספר חדש אחרי ארבעת העמודים הראשונים או פחות מכך . ולכך, כצפוי, לא דרושות יותר משלוש דקות . ולכן לפני כל דבר אחר, הדבר החשוב היחיד הוא שאלהיב אתכם במידה כזו שתגרום לכם להמשיך לקרוא מעבר לארבעת העמודים הראשונים האלה . אז קדימה, מתחילים : הספר הזה הוא מדריך שלב-אחר-שלב שילמד אתכם לפשט את המסר על ידי תמצות שיטתי של תיאור העסק, המוצר או השירות שאתם מספקים למרכיביו החשובים והמרשימים ביותר . אחר כך, תוך שימוש בטכניקות סיפור הוליוודיות משוכללות, תלמדו להעביר את המרכיבים הללו בצורה משכנעת ומתומצתת . השיטה הזאת נשענת על העקרונות המרכזיים שעומדים מאחורי חוק שלוש הדקות : כל פרט חשוב שקשור לעסק שלכם, לרעיון, למוצר או לשירות שאתם מספקים, יכול וצריך להיות מוסבר בבירור, בתמצות ובדיוק תוך שלוש דקות או פחות . בשלוש הדקות הראשונות, עליכם להדגים בבהירות את המרכיבים הכי חשובים בהצעה

תכלת הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר