תוכן העניינים

עמוד:14

פרדוקס החוסן, השגשוג והפגיעות של העם היהודי . . . . . . . . . . 402 פרדוקס הצורך הבהול במנהיגות גמיקשה עכשיו . . . . . . . . . . . . . 405 חלק חמישי : מנהיגות גמיקשה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 409 אתגר המנהיגות בחברה הגמיקשה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 410 מהי 'מנהיגות גמיקשה' ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 410 הצורך הגובר ב'מנהיגות מסתגלת' 'ללא סמכות' . . . . . . . . . . . . . . 413 איכויותיה של מנהיגות יהודית גמיקשה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 419 ראייה רחבה של החברה וההיסטוריה היהודית . . . . . . . . . . . . . . . . . 420 חזוניות ויסודות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 421 אבחון ואסטרטגיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 423 נוכחות בשטח : בניית קהילות, מוסדות ויכולות . . . . . . . . . . . . . . . 425 אותנטיות ושותפויות חוצות חברה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 427 כיבוד היריבות וכבוד למחלוקת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 430 אחרית דבר : אתגר ההתחדשות הציונית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 432 תודות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 438 ביבליוגרפיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 443 מפתח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 446

כנרת, זמורה דביר בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר