מקורות

מתוך:  > שינוי > מקורות

עמוד:104

104105 / ■ הרפז יפעת, ( 2002 ) : עיבוד שטח ועיבוד עומק בתהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת סינכרונית לעומת תהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת א-סינכרונית . ■ ונגרוביץ ניבה, ( 2012 ) : קשר בין מטרות ההוראה והתאמת ההוראה לצרכי הלומד, לבין תחושת "מרחק ההבנה ההדדית" של מרצים בסביבת למידה מרחוק לעומת סביבה מסורתית . ■ חיבה לימור, ( 2005 ) : ציפיית מסוגלות לעומת ציפיית תוצאה של סטודנטים הלומדים בשיטה מתוקשב בהשוואה לסטודנטים הלומדים בשיטה מסורתית . ■ חקק אושרת, ( 2006 ) : הקשר בין תלות ואי תלות שדה והשפעתם על רמת שיפור התפיסה החזותית באמצעות תוכנה גרפית תלת ממדית . ■ יערי זהר, ( 2006 ) : הנעה והישגים בקר תלמידים הלומדים מתמטיקה בשיטה משולבת ( למידה מרחוק ושיטה מסורתית ) , לעומת תלמידים הלומדים בשיטה המסורתית . ■ לב יוסי, ( 2003 ) : ניתוח אינטראקציות המופיעות בשתי סביבות הוראה : למידה מרחוק באמצעות ועידת-וידיאו, ולמידה פרונטלית . ■ לב יעל, ( 2002 ) : התנהגות לא מילולית של מרצה ותפיסת הסטודנטים אותו, באינטראקציה הכיתתית, בהוראה מרחוק באמצעות ועידת וידאו ובהוראה פרונטלית . ■ מורדוך עצמון לאה, ( 2019 ) : אימון לתווך הדדי והשפעתו על אינטראקציה בין עמיתים ועל מוטיבציה ללמידה בסביבה מתוקשבת בכתה . ■ משה ענת, ( 1997 ) : לימוד מיומנויות הבנת הנקרא באמצעות מחשב – השפעת למידה מתווכת על הישגי תלמידים . למידה מתווכת על הישגי תלמידים . ■ עשת ענת, ( 2003 ) : קשר בין גיל ותהליכי אינטראקציה בלימוד באמצעות אינטרנט . ■ צייכנר אורית, ( 2007 ) : השפעתם של סוגי משוב שונים ( משוב לתוכן, משוב ליכולת ומשוב למאמץ ) ושל גורמים אישיותיים על הישגים, שביעות רצון והתמדה של תלמידים בסביבת לימוד מרחוק . ■ שמיר אורית, ( 2018 ) : ניתוח רכיבי תווך באינטראקציה לימודית, המתקיימת בין תלמידים הלומדים בצוותא, בבית ספר יסודי, באמצעות למידה מרחוק .

אופיר, ברוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר