הקשר בין שיקולים פדגוגיים ומחשבים

עמוד:40

4041 / לומד שלא ענה נכון על השאלה בדף 110 הופנה להסבר נוסף שמופיע בדף 210 ומכאן לאחר שנתן את תשובתו בדף 210 הועבר אוטמטית לתרגול נוסף בדף 220 . אם הלומד עמד במשימה הוא הועבר חזרה לשיעור לדף 120 . אם לא עמד במשימה של דף 220 הועבר לדף 230 להסבר נוסף, כאן היו ללומד שתי אופציות – או להוכיח שהבין את חומר הלימוד במקרה זה הלומד הועבר חזרה לשיעור, ( לעמוד 120 ) . אם לא עמד במשימה הועבר לשיעור אחר . שהעניק את הידע במתודה וברמה שונים . פרופ' יעקב שוויקה ( הוגה ומפתח של פרויקט השו"ת באוניברסיטת בר- אילן, עליו האוניברסיטה קיבלה פרס ישראל ) שחדרו סמוך היה למעבדה שלנו, התלהב מהמערכת והזמין בעלי ענין לראות אותה בפעולה . כך הגיעו אלינו לביקור ד"ר קארלוס זורע – מאלרון, נציגים מהחברה לישראל, מחברת אלביט, מבזק ועוד . בביקורו של פרופסור יוסף רביב, ראש מעבדת המחקר של IBM בטכניון, הוא העיר את עינינו וציין את התוכנה Authoring Language כיפה במיוחד, כנוחה לשימוש בידי עורך השיעורים, אך לעומת זאת, כך אמר : ה ק ש ר ב ין ש י ק ול ים פ ד ג וג יי ם ומ ח ש ב ים

אופיר, ברוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר