הקדמה

עמוד:10

המעשיות שלכם על ידי התבוננות פנימית והשקעה בצמיחה אישית . מדריך הרווארד למנהלים עוזר לכם בשתי החזיתות באמצעות עצות מעשיות, הוראות מפורטות בנוסח "שלב אחר שלב", והסברים תמציתיים של הרעיונות החשובים ביותר להצלחתכם היומיומית וגם להמשך התפתחותכם . הספר מסתמך על ניסיונם העשיר של הכותבים ב ‑ Harvard Business Review , ומשתף אתכם בשיטות העבודה הטובות ביותר ובמושגים הבסיסיים, מתוך מאמרים קלסיים וגם מתוך רעיונות ומחקרים חדשים . תקראו את סיפוריהם של מנהלים, ותלמדו מהם כיצד ליישם את תובנותיהם בעבודתכם בעזרת הערכות ותבניות מעשיות . בסופו של כל פרק תמצאו סיכום של הנקודות העיקריות ורשימת פעולות לביצוע, שיאפשרו לכם ליישם את הרעיונות שבפרק, ובמהירות . הספר מאורגן בחמישה חלקים שמתחילים בהתייחסות לתפקידכם החדש ובמיומנויות ודרכי החשיבה שעליכם לפתח כדי להיות מנהיגים אפקטיביים . אחר כך עובר הספר לנושא של ניהול אנשים ואז לניהול הצוות שלכם כקבוצה . החלק האחרון מסקר את הכישורים המורכבים שעוזרים לכם לנהל את העסק . כל פרק מתייחס לאחת משבע ‑ עשרה מיומנויות חיוניות . בחלק הראשון, "איך מפתחים דרך חשיבה של מנהיג", תלמדו אודות אבני היסוד של ניהול ומנהיגות טובים . פרק ,1 "המעבר לעמדת מנהיגות", מנחה אתכם דרך השינויים שחלו הן בתחומי האחריות היומיומיים שלכם והן בתמונה הכוללת ; שינויים הנלווים למעבר ממי שתורם כפרט לחברה למי שמנהל אותה . בפרק ,2 "בניית אמון ואמינות", תלמדו מדוע אמון חיוני כל כך להצלחתכם, וכיצד לבנות את אמינותכם בקרב הצוות שלכם למן היום הראשון בתפקיד . מערכות יחסים אלה תלויות במידה לא קטנה ביכולת שלכם להכיר ברגשותיכם וברגשותיהם של האחרים ולנהל אותם ; מיומנות שנתייחס אליה בפרק ,3 "אינטליגנציה רגשית" . פרק ,4 "למצב את עצמכם להצלחה" מכין אתכם למעורבות בשליחות האסטרטגית של החברה שלכם ולהבנה של אופן השפעתה על התפקוד שלכם . ארבעת הפרקים האלה בסיסיים לעבודתכם כמנהלים, והמעורבות שלכם ברעיונות אלה תמשיך לאורך כל מסע המנהיגות שלכם . ארבעת החלקים הבאים של הספר משקפים ארבעה תחומים של עבודתכם, שבהם עליכם להצטיין על מנת לנהל באפקטיביות . בחלק השני, "ניהול עצמי", תמשיכו לשקוד על מיומנויות שחיוניות לתפקוד שלכם כמנהיגים עולים בארגון . בפרק ,5 "איך תהפכו לבעלי השפעה", תלמדו שיטות שבאמצעותן תוכלו למצב את עצמכם באופן שיְזכה אתכם באמון ובהשפעה בארגון . פרק ,6 "תקשורת אפקטיבית", מתייחס לדרכים לרכוש את תשומת לבו של קהל השומעים ולהעביר את עיקרי דבריכם באפקטיביות, בכתב או באופן אישי . בפרק ,7 "פריון עבודה אישי", תלמדו כיצד לנצל את זמנכם בדרך הטובה ביותר ולשלוט בכאוס ( ובלחצים ) . ובפרק ,8 "התפתחות עצמית", תבחנו לעומק את הייעוד המקצועי שלכם ואת הדרכים לשלוט בהתקדמותכם . 10  מדריך הרווארד למנהלים

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר