תוכן העניינים

עמוד:8

פרק שלושה – עשר : שיווק בית הספר ושיפור תדמיתו 321 מושג השיווק והפילוסופיה השיווקית 321 המחקר על שיווק ארגוני חינוך 323 תפיסות סותרות של השיווק החינוכי 324 ; ההיקף המוגבל של שיווק בבתי ספר 325 ; קידום השירות : הרכיב המרכזי בשיווק בתי ספר 327 ; תהליך בחירת בית הספר על ידי ההורים 330 ; האם יש סתירה בין שיווק לחינוך ? 331 רשימת מקורות 333 פרק ארבעה – עשר : ניהול משאבי אנוש בארגוני חינוך 337 גיוס מורים ועובדים לבית הספר 338 דרכי גיוס כוח אדם 340 ; הליכי גיוס מורים בישראל 342 מיון עובדים 342 המיון הסמוי 343 ; המיון הגלוי 344 ; המחקר על גיוס ומיון מורים במערכות חינוכיות 346 הערכת ביצועי המורים 347 פיתוח מקצועי של הצוות 351 מודלים של פיתוח מקצועי 352 ; גורמים המשפיעים על טיב התוכנית לפיתוח צוות ועל שיעור ההשתתפות בה 354 שימור מורים 355 רשימת מקורות 356 פרק חמישה – עשר : ניהול עבודת צוות בבית הספר 361 מאפייני צוותי עבודה ותהליך התפתחותם 362 סוגים של צוותים 365 הגורמים המשפיעים על אפקטיביות הצוות 367 גורמי קונטקסט 368 ; גורמים הקשורים להרכב הצוות 369 ; גורמים הקשורים לתהליך עבודת הצוות 372 מנהיגות צוות 374 סיכום 375 רשימת מקורות 376 פרק שישה – עשר : ניהול קונפליקטים בבית הספר 379 הגדרות של קונפליקט ארגוני וסוגיו השונים 380 גורמים לקונפליקט בעולם העבודה ברמות שונות 381 השפעות הקונפליקט על העובד והארגון 386 דרכי התמודדות עם קונפליקטים 388 סגנונות טיפול בקונפליקט בינאישי 390 גישות מבניות לניהול קונפליקטים 391 משא ומתן 392 ; תיווך 393 ; בוררות 394 רשימת מקורות 395 פרק שבעה – עשר : ניהול שינויים בבית הספר 399 תהליך השינוי החינוכי 400 שלב הייזום : השקתו של שינוי חינוכי 401 ; שלב הביצוע : החדרתו של השינוי המוצע 403 שלב המיסוד 405 התגובות לשינוי החינוכי 406 התנגדות לשינויים בבית הספר 407 ; השפעות שליליות וחיוביות על העובד 409 תפקיד המנהל בהחדרת שינויים וחידושים 411 רשימת מקורות 413

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר