תוכן העניינים

עמוד:7

שחיקה בעבודת המורה והמנהל 210 גורמי שחיקה בעבודה 212 רשימת מקורות 214 שער שלישי : תהליכים מינהליים בבית הספר 219 פרק תשיעי : תפקיד המנהל − לבו של בית הספר 221 הרקע ההיסטורי לתפקיד ניהול בית הספר 221 משימות המנהל ותחומי אחריותו 224 מיומנויות ניהוליות והכשרת מנהלים 226 ניהול חינוכי הלכה למעשה 230 שינויים בתפקיד המנהל החל משנות התשעים 232 רשימת מקורות 235 פרק עשירי : מנהיגות חינוכית 241 חקר המנהיגות החינוכית 241 מה בין ניהול למנהיגות ? 243 מודלים קלאסיים של מנהיגות 244 גישת התכונות 244 ; גישת המצב 246 ; הגישה ההתנהגותית למנהיגות 246 ; גישת ההתניות למנהיגות 248 ; מנהיגות מעצבת 252 מודלים מאוחרים של מנהיגות 254 מנהיגות משרתתת 254 ; מנהיגות חיובית 255 ; מנהיגות אחראית 256 מודלים של מנהיגות חינוכית 256 מנהיגות פדגוגית 257 ; מנהיגות מוסרית לצדק חברתי 258 ; מנהיגות משתפת 262 ; מנהיגות מבוזרת 265 מאפייני המנהיגים הבולטים במערכת החינוך 268 מנהיגות נשית 271 מנהיגות במדינות מתפתחות 274 רשימת מקורות 275 פרק אחד – עשר : קבלת החלטות בארגוני חינוך 285 מודלים רציונליים של קבלת החלטות 287 מגבלות הגישה הרציונלית 289 מודל ההחלטה משביעת הרצון 291 ; המודל התוספתי 292 ; מודל “פח האשפה” 293 קבלת החלטות משותפת 295 קבלת החלטות בעת משבר 298 טכניקות לשיפור קבלת ההחלטות 298 סיעור מוחין 299 ; גישת מחזור האיכות 299 ; שיטת דֶלְפי 299 ; קבוצה נומינלית 300 ; קבלת החלטות חכמה ומהירה 301 רשימת מקורות 302 פרק שנים – עשר : תכנון חינוכי ואסטרטגי 307 תכנון חינוכי ברמת המדינה והמחוז 308 תכנון אסטרטגי בבית הספר 310 מודל מרשמי לתכנון אסטרטגי בבית הספר 312 ; דרכי יישומו של התכנון האסטרטגי בבתי הספר 315 רשימת מקורות 318

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר