פתח דבר

עמוד:13

העסק של בודהה 13 מ - 2,500 שנה, נותרה עם חלוף הזמן רעננה, חיה וישימה גם בעולמנו הגלובלי והמשתנה באופן מהיר, והיא יכולה לספק גם כיום תובנות ומשמעות בסביבה העסקית והניהולית המאתגרת . ספר זה בוחן סוגיות עסקיות וניהוליות המאפיינות את העולם העסקי של המאה העשרים ואחת בראי הבודהיזם - תוך הנגשת עקרונות היסוד של הדרך הבודהיסטית לסביבת העסקים המודרנית . איך ניתן לממש את יעדיך במשא ומתן עסקי ברוח הבודהיזם ? כיצד ניתן להגביר חדשנות ויצירתיות בעסק שלך ? מהו האתגר האמיתי של איש המכירות בעסק ? כיצד חמלה עצמית תהפוך אותנו למנהלות טובות יותר ? מהי אקולוגיה עסקית ומה הקשר בין דאגה לסביבה להצלחה שלך ? בספר זה נבחן שאלות אלה ועוד רבות, תוך חיבור בין הפן העסקי והניהולי לדרך הבודהיסטית . הגם שהספר עוסק בסוגיות עסקיות אוניברסליות, באופן טבעי חלק מהדוגמאות השזורות בו הן מעולם העסקים הישראלי ומתייחסות למאפיינים ספציפיים של זה האחרון, ובפרט למקומו ההולך וגדל של ענף ההיי - טק בחברה הישראלית . כמו כן, הספר שם דגש מיוחד על תופעות עסקיות מהעת האחרונה . הדינמיקה העצומה בעולם העסקים מחייבת בחינה תקופתית שלו, וזאת אנו מנסים לעשות כאן . הספר מורכב מארבעה שערים . השער הראשון מוקדש להיכרות בסיסית עם הבודהיזם ועקרונותיו, ובבסיסו ההנחה שזהו אולי מפגשם הראשון של הקוראים, נשות עסקים ומנהלים, עם הבודהיזם . שלושת השערים הבאים עוסקים בממשק שבין עולם העסקים והניהול לבין הבודהיזם . תחילה, בשער השני, יוצגו בקצרה מספר תפיסות יסוד הנוגעות לעולם העסקים . לאחר מכן, בשער השלישי, נדון בהשפעותיו של הבודהיזם על הממשק שבין ארגון עסקי לסביבתו הרחבה .

אוריון הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר