פֵייק: כסף מזויף, מורים מזויפים, נכסים מזויפים : איך שקרים הופכים את העניים ואת אנשי מעמד הביניים לעניים עוד יותר

עמוד:11

תודות תלמיד גרוע מוֹדֶה לתלמידה מצטיינת פעמיים נכשלתי בבית הספר התיכון מפני שלא ידעתי לכתוב . קיבלתי "נכשל" באנגלית בכיתה י' . ידעתי לכתוב — פשוט לא ידעתי לאיית ולפסק היטב, ותמיד היו לי שגיאות בדקדוק . ואולם אני מאמין שהסיבה העיקרית לציון הנכשל שלי היתה שהמורה שלי לאנגלית לא הסכים עם הדברים שכתבתי . כתבתי מה אני חושב עליו . רציתי לדעת מדוע הוא מאלץ אותנו לקרוא ספרים שאינם מעניינים אותנו . ודרך אגב, כשהכשיל יותר מחמישה אחוזים מהכיתה שלנו חשבתי שהוא לא עשה את העבודה שלשמה העסיקו אותו . אחרי שלא עברתי את כיתה י', כמעט נשרתי מבית הספר . הייתי הרוס . אף אחד לא אוהב שאומרים לו שהוא "טיפש״ . למדתי לשנוא את בית הספר . רציתי ללמוד, אבל לא על הנושאים שהכריחו אותנו ללמוד עליהם . תודה לאל שאבי, אבי העני, הצליח לשכנע אותי לא לעזוב . . . אבל הנזק כבר נעשה . גם בנו של אבי העשיר נכשל באנגלית, אצל אותו מורה . הצלחתי לסיים את בית הספר מפני שישבתי ליד הילדה החכמה ביותר בכיתה, תלמידה מצטיינת . בבית הספר מכנים בקשת עזרה בשם "רמאות״ . בעולם העסקים היא נחשבת "שיתוף פעולה״ . אלמלא שיתוף הפעולה שלי עם התלמידה המצטיינת, לא הייתי מסיים את בית הספר התיכון . היום אני מוּכר כ"מחבר רבי מכר״ . מי שחיבר את המדריך מס' 1 בכל הזמנים לניהול כספי המשפחה . השגתי את המעמד הזה בזכות שיתוף פעולה . אני רוצה להודות למונה גמבטה, יזמית בעולם ההוצאה לאור של ספרים . מונה היא התלמידה המצטיינת שלי . היא העורכת, המו"לית, הקואוצ'רית,

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר