רצח ארלוזורוב

עמוד:426

האבל--נעאצלם "- לא ״״״ . לא , א״שי אנל על זואולוגית . ירידה של זו תמונה לנוכח בהרגשת-הגועל, ■ של הפסיכולוגיהשל ברור כה ראי היהודים, אצלנו עולמנו, ראה לא עוד מעולם הם היהודים . בפורעי התבוללות התבוללות : של בלתי-צפוי , הגויים . הפורעים כזה במקרה שעושים מה כל את מחקים שהמשטרה בכך, לו די פסק-הדין : יינתן אשר עד לחבות, ד . משטרה של שחשדה לדעת, רוצה אינו הוא יהודי . כלומר, - — אצלנו לספיקולאציה, ראה לא עוד מעולם חדשי קו זהו פוגרומיסטים, רוצה אינו הגויי הפורע - - שצריד״ ״מי את תופסת צדק של והקדוש העתיק בכלל מודה אינו הוא אשמה- של הוכהה מלהיות רחוק הוא אין להם לא, הפשע . את בית-הדין הוכיח לא עוד כל לחף-מפשע, נחשב נאשם כי אנושי, המשטרה, למעריצי - הקידמה אבירי הם, - לפתע נעשים הם ״לנצל״, מוכרחים הם זמן, הדין מן זו משטרה כי להם, מזכירים כאשר רוגזים, הם למשטרה- רק מאמינים הם רוצחי עדיין מסתתרים בו במקום, אלא היהודים,כקרב לא החקירה את שתנהל היה הידד הגדולה : שמחתם של בחיפזון הם שוכחים הכול את — נתגלו שלא ונהלל, יגור זוכרים אנו : חדש כל בכך אין - . אשם , בוודא ןהןא יהודי׳ תפםה , כ על המשטוה׳ ביילים . משפט בימי לפוגרומים המסיתים אצל פסיכולוגיה אותה לעלילה יחיד יהודי נגד חשד להפוך הגויים : מסיתי-הפוגרומים מן למדו דבר ועוד לדעתו היה צריך יהודי כל אשר קדוש, כלל זה שגם אף-על-פי כולו, הציבור על יסוד על לבנות לך אסורפושע, הוא יוסף בן שמעון כי מאמין, אתה אם אפילו : בעל-פה אנחנו סבלנו, ממנה ביותר, הארסית ההנמקה זוהי הרי שלמה . קהילה על האשמה זה נתפס אשר אדם, רק לא לקבור מבקשים הם זאת, שוכחים הם רבות . . . כה היהודים, מנת על זאת, "לנצל" רוצים הם — מפשע חף הוא כי לוודאי, וקרוב המשטרה, על-ידי כשם בדיוק - וטהור, נשגב אידיאל למען ונלחמים החיים אנשים, של שלם מחנה להטביע שלהם . ההלכה מורי שאר וכל ° זאמיסלובסקי ליוטוסטאנסקי שעשו © ) 1933 . 6 . 21 וועלט", ״די מענטש״, ( ״א שונות . בתקופות הצארית ברוסיה יהודים על דם מעלילי " 426 ארלמורזב רצח

מכון ז'בוטינסקי בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר