קיר־הברזל

עמוד:418

אותן אלינו יבואו אז רק המהוגנות . הקבוצות אל קוברת וההשפעה ההשפעה . את לאן- אתנו הונו במשא-ומתן יפתהו אז רק הוריים, ויתורים לוותר הצעה עם מתונות קבוצות אזרחיות זכויות שוויון מתן כמו הערבים . דתיקת נגר ערבות כמו מעשיים, עניינים ביבי מאווייהם . את שיספקו כאלו, ערבויות נעניק אמנם אז כי ומקווה . מאמין ואני ולאומיות, להגיע היחידה הדיר אר מהוגנים . כשכנים ובשלום בצוותא להיות יוכלו העמים ושני עינית השפעה שום אשר בארץ-ישראל . כוח כלומר - קיי-הנוזל . היא שכזה להסכם היא בעתיד . הסכם להשיג היחידה הדרן אחרות : במילים יסודותיו . את לקעקע תובל לא בהווה . להסכם להגיע נסיונות כל על מוחלט ויתור ) 259 - 260 עמ׳ למדינה״, ״בדרך כרך-® שם ", וואנד׳ ׳אייזערנער ( ״וועגן ¥ הדרך ובלתי-נמנע, אכזרי שבכורח למסקנה, ז׳בוטינסקי הגיע קל בלב לא הנפש על איתנה ועמידה נוקשות מדיניות עמדות זרועה הערבים ע□ להסכמה של הוורוד לחלום להמתכר ביקש הוא גם כוח״מזויין . בעזרת הרכוש ועל — לישמעאל ישראל בין מוקדם שלום נכון, ארץ-ישראל . על ערבי-יהודי הסכם על חולם אני ובהם רגעים יש כי מודה אני יוצאת״מך התפשטות רגעי אולי, או, נשוא . אדם נלאה כאשר רגעי-עייפות, אלא אלה אין למוחות או לנשמות ורק אך מיועדת השמועה לפי אשר חוויה — הגשמיות מן הכלל מחגורת נציגים בו שהתכנסו גדול, פאן-ערבי כינוס על אני חולם אז מוות . עד עייפים בגלוי טוען הזה, הכינוס לפני הניצב היהודי, והנציג ; בצרה עד מאגאדיר ארוכה, ארצות בה לשבת ולמדינה, לבית לו להיות הירדן, עברי משני כולה לארץ-ישראל ובכנות המרחבים מן למאה מאהד פחות היא הזאת "הארץ בחלומי : אומר הוא וכך ולשלוט . הזאת לארץ קראתי תמיד ובליבי ! הוא בן-בלי-בית ועמי לכם, אלוהים שהנחיל העצומים להילחם צורך אין אולי אבל עליה להילחם מוכן אני ; למות או בה להחזיק עלי ארצי . שהוא משום לא ישראל, דרישת את ישמעאל יקיים אולי אבינו, אברהם בני אהה, אולי . אלוהים שאדמת וצודק הדבר יאה כי — פשוט אלא שולל, שהוליכוהו משום לא לכך, נאלץ והכינוס הקדומה" . במלכותה שוב לשבת אומה-בלי-בית שתוכל מנת על מחדש, תחולק "כן" . בחלומי : משיב הזה הגדול אנו כי חושש, אני החלום . מתחומי לחרוג שלי לחלום סיכוי יש אם מאוד, מפקפק אני האחר׳ המוצא כמו וישר טהור חלום לפחות זהו אבל במלחמה . רק ארץ-ישראל את נשיג להילחם . — הדעת על יותר המתקבל ) 75 - 76 עם׳ ן, 11 שכטמן אצל מובא ! 1926 . 1 . 3 ״ראזסווייט״, דו-לאומית״, ( ״ארץ-ישראל ♦ המתיו הערבי של המינימאלית דרישתו שבין האיומה, בעובדה נעוץ בארץ-ישראל המצב של שירשו מחבר . גשר אין כן גם — הציוני-הזעיר של המינימאלית דרישתו לבין ) 1938 . 2 . 12 ״הירדן״, הבלים״, ( ״הבל קיר-הברזל 418

מכון ז'בוטינסקי בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר